Hoppa till innehåll

Druid,Knight,Paladin eller Sorcerer


Gäst Raichuu
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är ganska smart Trunks, men jaevligt jobbigt.

 

Jag vet... Men det är en plan som är på lång sikt. Smartast e att skaffa p acc och magga/träna hela dagarna (om man har tid:P) själv spelar jag inte tibia längre men mina polare gör så dom har fått mitt acc... Kanske börjar igen, btw min ena kompis e skyldig mej ett kset så om jag börjar kan jag sälja de och köpa pset istället och spara pengar:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad heter ni på tibia? Själv har jag varit i main i 3 dar snart och e level 13 knight. Knight är min första gubbe men jag tycker att sorcerer verkar jätte kul att vara, men jag orkar inte spela i rookgard mer. Någon som har några tips om hur man kan levla snabbt i rookgard? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad e det för spel diablo 2 lr???

 

om du hänger med överhuve tagen så ser du att dom har sagt att de e Tibia dom snackar om.

 

Vet inte varför ni ser ner på druider så mycket.

dom e inte så dåliga som ni tror.

 

vem f*n ser ner på Druider?!?!?!?

den jäveln ska ja banka gul å blå

druider e den bästa/roligaste voc'en, de e bara å stå i stan, lvla ibland, men iaf magga, magga, magga! sen får man mag 50 å rik som bubble

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...