Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Hur får man surf i pokemon blå??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (redigerat) I Safary Zonen man ska gå genom hela Safary Zonen och in i ett hus (runt huset står det några statyer). :kung: Redigerat 14 Augusti 2004 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 I Safary Zonen man ska gå genom hela Safary Zonen och in i ett hus runt huset står det några statyer. :kung: okej tack kommer snart med mer frågor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Okej jag ska se om jag kan hjälpa till mer. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Okej jag är i spök huset och ska upp för en trafppa men då säger dom inkräktare ( fast på engelska ) också får jag möta ett spöka som är omöjlig att vinna mot och om man flyr så backar ash ett steg om man går ett steg till händer samma sak! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (redigerat) Flyg till Celadon City och gå in i affären och köp en Poke Doll och gå in i Spök tornet och försök igen när du möter spöket ska du ge den Poke Dollen. :kung: Redigerat 14 Augusti 2004 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Tack :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Fungerade det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Har inte tästat ska det snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Det ska funger jag gorde det igår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (redigerat) Vad heter staden där spökhuset ligger? :D Edit. har hittat det Redigerat 14 Augusti 2004 av Haddi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 den heter väll celadon nämen ärligt ingen aning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg