mackanjj Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 jag undrar bara hur man gör när man laddat ner en ny grej till the sims vart ska man extrecta den??? har massa saker ja laddat ner men får ingen att funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 grej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 med grej menar jag typ: en ny stol, bord, tv en ny sak helt enkelt, ingen som vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 spelar aldrig sims tyvärr har bara grund spelet! :meddum: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viggolino Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Jag brukar ha en mapp som heter nerladdat å lägga den inne på maxis-mappen. Åxå instalerar jag dom sen. Hoppas att det var det du behövde hjälp med å förstod vad jag menade. Hoppas att det funkar Kramar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.