och din syster är?Det är ju han som bestämmer och tycker vilka som ska bil modar, han kanske tar min syrra...
Våra nya moderatorer
Väldigt många verkar tro att det är mängden inlägg som avgör om man får vara moderator eller inte. Och jag kan säga att det kan påverka men att det inte alls är avgörande. Både jag och andra moderatorer håller koll på användare och nu tyckte vi att det kunde behövas lite tillökning och då föll vi för Jellyfish.
Med andra ord så är det kvaliten på inläggen vi kollar på och inte mängden. Sedan så bör medlemen ha varit med ett tag. Sedan att de som skulle varit medlemma längre skulle kunna reglerna bättre är jag väldigt tveksam till eftersom många av dem drar på sig onödiga varningar. Läser man reglerna så kan man även dem sen, så enkelt är det.
Så att skicka pm och fråga om man får bli moderator är inte att rekommendera om man vill bli det ;)
Bra sagt Admin, skrev väll att det är inte mängden inlägg som dom går efter...
Och ja, dom gamlaste användarna är det som har mer varningar än dom som har varit med ett litet tag.
Behöver inte vara så. Men det jag syftade på var att de är många gamla användare som varit med sen starten som får varningar nu.Och ja, dom gamlaste användarna är det som har mer varningar än dom som har varit med ett litet tag.
mmm, faktist har också märkt det...Har en andledning till min varning som inga behöver veta...jellyfish va nog ett bra val Admin och alla modar som tyckte detsamma...
Men vad hände med sandra då :blink:
faktiskt så tycker nog jag att dem som varit med längst borde bli moderatorer... men det är bara min åsiktmmm, faktist har också märkt det...Har en andledning till min varning som inga behöver veta...jellyfish va nog ett bra val Admin och alla modar som tyckte detsamma...
jag har ju varit med sen fuskarnas tid så...(dannecool89 @ 13/08-2004 01:51:25)mmm, faktist har också märkt det...Har en andledning till min varning som inga behöver veta...jellyfish va nog ett bra val Admin och alla modar som tyckte detsamma...
faktiskt så tycker nog jag att dem som varit med längst borde bli moderatorer... men det är bara min åsikt
Grattis jellyfish till "jobbet" hoppas du håller vad du lovat(att det inte stiger dig åt huvudet). Trevligt med nya moderatorer. Även om man heller skulle vilja att det var en själv:P. Ta nu och rensa bort spammet.
jag tycker jellyfish e bra för han står för det han tycker!.
men du sa nån som är aktiv om ska tala om activ(#21 jag ammy sappfire no fear)
ska man tala om vart här länge(0012 ozoon) om laglydiga(jag :rolleyes: )
nämen ärligt den sista varning ag fick var det min kusin som gjorde hon brukar vara inne på mi ibland :angry: och jag kalalr det inte brott att dubbelposta desutom kan jag regelboken utantill men jag kommer alldrig bli mod för jag har några varningar :( .
Mina varningar fick jag på förra fuska jag har inte fått en ände här.
Har fattat allt med regler och allt.
jellyfish va kul ändå att du blev hur är det att vara mod nu?
Hoppas det är bra :)
Ja mina chanser är ju definitivt slut, eftersom jag snackat om fildelnigsprogram en gång, och andra påstårs det att jag ville få folk att prata om det, men det var inte nödvändigt att nämna dom två kända fildelningsprogramen, bara hemsidor hade räckt och det kunde anmälaren tänkt på. Egentligen så skrev jag ju aldirg heller om fildelning, bara vart man hittade dom, alltså ingen bruten regel. En o-regel inte bryten, tack för varningen -.-
Så Sandra har vandrat ur för gott, det goda är ju att Chihauahu är Mod nu. Tror ni mej inte kan ni gott ta ett titt ^^
Där ser man. B)
Hon har varit med länge och har inga varningar.
Personligen så vet jag att det som har betydelse är kvaliten på inläggen.
Jag har inte läst alla Chiahuahuas inlägg men jag tycker att det är ett bra val.
Hoppas du sköter dig Chiahuahua.
Ja grattis till moderator platserna men vad hände med sandra?
T.e.x du ;)Har man bara varit med drygt 3 månader BORDE man inte kunna bli Mod.
Ta någon aktiv som varit med länge istället.
Jelly_Fish:
Eftersom du är moderator nu så tycker jag du borde fylla i profilen lite nogrannare
Om admin tycker att han är bra lämpad, så är det tillräckligt för mig.
Jag tycker att #21 ska bli mod!
tycker jag verkligen inte!
ozoon e den rätta!
Så, nu har jag arbetat mej igenom tråden. Först och främst så vill jag tacka alla som har varit shyssta och pushat på nu när man blivit mod. Ni som inte tror att jag passar som mod får jag väl helt enkelt försöka övertyga genom att sköta min uppgift på ett bra sätt.
Thunder: Ja, det är trevligt att vara moderator. ;) Fast det är inte helt enkelt att komma in i gruppen här, men jag ska försöka.
Orson: Bra att du sa det! I'm off to do it right now.
HAHA! skulle aldrig vilja bli mod :rolleyes: ...
Tänk på all press man får och att man alltid måste sköta sig!
man måtse stva rät på alting ock mn får itne vara störigg haah :lol: