Son Goku Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Det är bra jellyfish! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 ja, vad skulle han annars ha gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Moderator är moderator och man får hoppas att han blir en bra.. då kanske det blir lite lugnare med spam o.sv i fourmet.. Jag blev inte alls förvånad över att han blev moderator.. Admin vill väl ha lite äldre och erfarna moderatorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Blev du inte förvånad att jellyfish blev mod? Ska jag skriva en chek på 10.000 till dej -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jag blev förvånad! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jag blev mer förvånad när Draghon blev mod. Hon var typ Punkternas Gudinna. Efter varje mening skrev hon typ .............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Här kommer det visst moddar från och till hela tiden >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 har du nåt emot det eller? >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Här kommer det visst moddar från och till hela tiden >_< Dom har faktiskt ett eget liv.. Hade du förväntat dig att de skulle vara online 24-7 som på din favvo sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Eller så lurar dom dig bara att dom e Modz :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Eller så lurar dom dig bara att dom e Modz :lol: Så därför har de Moderator som titel? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (Ness~ @ 28/08-2004 18:31:18) Här kommer det visst moddar från och till hela tiden >_< Dom har faktiskt ett eget liv.. Hade du förväntat dig att de skulle vara online 24-7 som på din favvo sida.. jag menar att de byter hela tiden.och det finns inte ens några moddar på stället du pratar om, tror inte du varit där det senaste halvåret... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.