Hoppa till innehåll

Våra nya moderatorer


finaly_man
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 222
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(No Fear @ 12/08-2004 23:16:56)

Näe det var t.o.m mesig takt -.-

 

Så om inte jellyfish blir mod tar Sandra jobbet igen?...?

.............

 

.......

 

.........

 

...KOM IGEN JELLYFISH!

ja, ge honom en chans, inte för att sandra inte ska bli mod utan för att visa att han kanske duger till att vara mod.

annars om jellyfish inte klarar sig så bra kanske det blir en annan mod...

har någon något bra förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har man bara varit med drygt 3 månader BORDE man inte kunna bli Mod.

 

Ta någon aktiv som varit med länge istället.

Jag har varit medlem mer än 3 månader. Och jag tycker att jag är inne jätte mycket. (kanske inte var inne så mycket förut, för att våran router pajade men nu är jag inne minst 1 gång om dan c:a 6 timmar. Men det kanske blir mindre när skolan börjar, men då är jag inne minst en gång om dan då också).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Väldigt många verkar tro att det är mängden inlägg som avgör om man får vara moderator eller inte. Och jag kan säga att det kan påverka men att det inte alls är avgörande. Både jag och andra moderatorer håller koll på användare och nu tyckte vi att det kunde behövas lite tillökning och då föll vi för Jellyfish.

 

Med andra ord så är det kvaliten på inläggen vi kollar på och inte mängden. Sedan så bör medlemen ha varit med ett tag. Sedan att de som skulle varit medlemma längre skulle kunna reglerna bättre är jag väldigt tveksam till eftersom många av dem drar på sig onödiga varningar. Läser man reglerna så kan man även dem sen, så enkelt är det.

 

Så att skicka pm och fråga om man får bli moderator är inte att rekommendera om man vill bli det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...