Gäst kekonen Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Skrivet 14 Augusti 2004 Hur får man bild på sin profil? :blink: Citera
Gäst golden mew Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Skrivet 14 Augusti 2004 gå in på avatar inställningar Citera
yoZhi Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Skrivet 14 Augusti 2004 först min kontrollpanel sen avatar inställningar... Citera
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 han menar PROFIL! men det har jag ingen aning om Citera
Spliffor Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Det finns en guide i forumen här Citera
Offline Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) fatta! Det är en guide till hur man får en AVATAR!!!!!!! <_< (överdrivet med utropstecken?) Kolla min profil, där har jag en HOMER bild! ska kolla hur jag fick fram den..i'll be back. _________ Im back.. det är personligt foto, fixa fram en bild där på t.ex dej och ladda upp den i personligt poto om du vill ha en bild i profilen! Jag kan inte vara elak mot er som va snälla som berättade hur man fixade en ava men lte irretera ble jag.. (fyfaan va pinsamt det är om kokonen menade avatar :unsure:) Redigerat 15 Augusti 2004 av Green Devil Citera
Boffaroffe Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 fatta! Det är en guide till hur man får en AVATAR!!!!!!! <_< (överdrivet med utropstecken?) Kolla min profil, där har jag en HOMER bild! ska kolla hur jag fick fram den..i'll be back. under Avatar inställningar står det Personligt foto där lägger man in det ;) Citera
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 han menar PROFIL! men det har jag ingen aning om jag skrev ju det.. men ändå kommer ssbm fighter och golden mew med avatar!använd ögonen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.