cool Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 :zzz: tråkit att bara stana i tredje templet snälla hjälp mig jag ska bilada ett teken så att bligstrarna blir av stengda men det är bara tre kulor och så om man tar den tredje så stängs dören hjäp :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 gör såhär: sätt en sten i det rörliga altaret(eller vad det är). sätt en sten i vägen så att det börjar blixtra från taket. ställ in det rörliga altaret där under. stenen blir nu kraftigare. ta ut stenen från väggen, öppna dörren. sätt sten till i altaret. putta ut altaret i rummet med blixtar(så att det faller ner, men sen kommer upp). hoppa över och ta stenen därifrån(putta in om det går. kommer inte ihåg) nu kanske du kan lösa resten själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 hur många gånger ska man putta ner den :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 du måste ha 2 stenar i det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 tack tack tack :D :D :evil: hejdå ström Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 det e rätt segt att komma på själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 jag hadde svårt att komma på....jag fick ta hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) gå in på Http://www.ffextreme.com/ så kan ni som fasnat klura ut det,lycka till Redigerat 15 Augusti 2004 av red Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 tack alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg