NosH Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 vad handlar spelet om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Sora en 14 årig pojke, uppvuxen i en by utanför Desteny Island, tillsammans med Riku, Wakka, Selphie och Tidus. En dag hittar Sora en flicka ligga på en strand på Destiny Island, en ö där barnen åker för att få lugn och ro utan föräldrar. Flickan heter Kairi som tappat minnet om var hon kommer ifrån. En dag anländer en mystisk person, och konstiga saker händer. Sora får ett vapen. ''Keyblade''. Han ska med den bekämpa ondskan tillsammans med hjälp från Kalle Anka och Långben, och olika Disney världar. alla 7 prinserssorna tilssammans är nyckeln till att öppna...... Aja, ska inte berätta mer :P Grafik: 8 Musik: 8 Spelbarhet: Håller ganska länge Story: Komplicerad men bra. Man lär sig allt på minde än en halvtimma Lite fantasy aktigt spel, med sköldar och magier. Roligt. Tecknad grafik som ger inlevelse i disney figurerna. Mycket att göra. 9/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 som Neko säger.. ganska bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil_J Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Håller me d spelet e skitkul. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jag är lite smått ledsen att inte Rinoa var med. För Squall var ju med så borde dom väl gör det. Men spelet är det bästa som finns och själva handlingen är otroligt svår att förstå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 mm dt ska komma några nya FF karaktärer i Kingdom Hearts 2 Auron e en av dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 I don't rememer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Det vet jag :) Men jag vill också Rinoa och Zell skulle inte vara så dumt att kunna se i 2:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Men varför är wakka, tidus, riku? och auron i 2:an med?? har inte spelat det men tycker dom borde haft bara Disney gubbar!! för Final Fantasy e ju sigsjälft och ska inte vara i andra spel, tycker jag i alla fall!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 det e väll disney också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jag tror det är det ochså, men jag tycker att det ENDAST ska vara disney gubbar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jo skulle också vilja att det bara var Disney karaktärer med, men eftersom Square-Enix gjorde spelet så la dom in FF Karaktärer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg