Jonathan A Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Hej Jag sog idag ett fusk till Super Smash Bros Meele att slå sandsäcken på Home-Run contest över 400 meter med kirby hur kan man göra det Tacksam om jag får ett svar tack på förhand M V H Jonathan A Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 måste man just göra det med kirby? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 ne d måste man inte, jag andvänder roy: gör upp+a tre gånger, ladda sedan med b och slå till den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 ne d måste man inte, jag andvänder roy: gör upp+a tre gånger, ladda sedan med b och slå till den hur långt kommer den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Ja gjorde me Yoshi 426 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonny moto Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 bowsere ska man ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Jag gjorde det med Iceclimbers, då kom jag 476 meter. Hur slår man över ca 500 meter??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 476 :shock: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 ja tog 404.7 med pichu.. och för dom som inte vet e det bäst att en spark blixtnedslaget tre gånger titta sen mot säcken och tryck vänster A samtidigt så flyger den alltid över 400 om du gjör rätt...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 använd ganandorf och använd hans up a atack och sen när den är på väg ner så hoppar man up och slår ner den, gör så ett par gånger och slå till den med base ball trät sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonathan A Skrivet 3 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Men man kan ju få sand- lås och då måste man slå den över 400 meter med kirby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonathan A Skrivet 3 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg