Swe_DeMoN Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 om man kör det över internet så har alla skitbra bilar hur får dem det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Hallå? Kanske för att dem uppgraderar sina bilar :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (redigerat) genom att köra single player på "championship" (underground). Och vinna hela spelet och får du en super uppgradering på allting (bromsar, turbo, lustgas osv) som även är gratis :P ett tip Nissan skyline är det bästa bilen. ;) i slutet när man har fått uppgraderingen och det, så jag rekomenderar dig att ta Nissan Skyline ;) Redigerat 14 Augusti 2004 av No Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 lol, ja har klarat hela, underground, och har inte fått nåt superuppgradering, vart har du fått de ifrån no fear?? lol på dig -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 jag har också klarat det únderground <_< Och jag fick det iallafall <_< så LOL på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 111 banor tar ''lite'' tid att klara! Kan man inte få den på annat sätt? :bah: :meddum: :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
esron Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jag har nästan alla men tyvärr inte nissa skyline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.