Paradox Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Jag har en fråga hur instalerar man ISS? Jag har Windows XP Home Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Om det inte startas automatiskts efter att du satt i skivan kan du gå till Den Här Datorn, och trycka på Iss ikonen, sen trycker du nog på Installera/install. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Vad e iss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 3 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Om det inte startas automatiskts efter att du satt i skivan kan du gå till Den Här Datorn, och trycka på Iss ikonen, sen trycker du nog på Installera/install. Hmmm jag tror du missuppfatta vad jag sa. I XP pro finns den i men inte i home hur får man tag på den??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 I home edition så kan man inte ha den.. installera apache istället.. www.apache.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 3 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Vart trycker man för att instalera den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.