crazy_what Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Det finns stora sten klot på tex pokémon league som inte går att rubba, men det måste väl kunna gå på nått sätt elr?! Är det nått jag behöver, nån speciel pokémon? :huh:
Black Shadow Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 (redigerat) Du Behöver Hm:et Strength (vet inte hur det stavas) som man sätter på sten pokemon! (vet inte var man får det det är min bror som har gul) ELLER......... -....................................så får du gå en annan väg! Redigerat 16 Augusti 2004 av Zamizam
crazy_what Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 Men det finns ju ingen stad som heter så! Eller? Kan ialla fall inte hitta nån sån stad på kartan! Om den finns, vilken stad ligger den närmast i så fall?? :huh:
Toxic! Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 du ska få gold teth i safari zone och ge dom till en gubbe i fuschia city så får du strengt
crazy_what Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 Ok tack så jätte mycket! Nu ska jag nog klara av det!!! :D :cool: :lol:
Rekommendera inlägg