Xade Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 får man skriva te x "besök min hemsida" i presentationen eller i signaturen??? och får man skriva "skriv i min GB??? undrar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 man kan inte göra länkar i sin signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 1. § 1.2 bryter det mot. 2. Vet ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 får man skriva te x "besök min hemsida" i presentationen eller i signaturen??? och får man skriva "skriv i min GB??? undrar.... det är bättre om du frågar admin eler någon Moderator genom PM om du är osäker på någon regel. Så slipper man spamma. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (No Fear @ 16/08-2004 12:58:21) får man skriva te x "besök min hemsida" i presentationen eller i signaturen??? och får man skriva "skriv i min GB??? undrar.... det är bättre om du frågar admin eler någon Moderator genom PM om du är osäker på någon regel. Så slipper man spamma. ;) Håller med ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 och får man skriva "skriv i min GB??? §3.5 - Inget med anknytningar till Fuskas funktioner/tjänster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 nu vet du svaret ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 ok, tack så mycket men jag har sett personer som har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Jag bröt mot §3.5 i min singnatur och då ändrade nån mod den så det är nog det som händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 får man skriva te x "besök min hemsida" i presentationen eller i signaturen??? och får man skriva "skriv i min GB??? undrar.... No Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.