Hoppa till innehåll

Jättenervös!

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag e jättenervös inför skolan jag har derekt inte hafft många vänner i skolan fäörut och ska börja i en ny som har dåligt ryckte och jag gillar inte barnen här!.

jag tror jag blir mobbad :mellow: :mellow: -_-

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Se det så här: Om någon mobbar dig är det för att dem har sämre självförtroende än dig. Du är ser ut över världen med högt huvud och vet vem du är. De vet inte vem du är och kan därför inte dömma dig. Se upp för blondiner och bimbos, de kan vara jäkligt elaka. Men skit i dem. You're on top of the world!!! :kung: :cool:

Du verkar väldigt social här på fuska.se. Är du säker på att du är nervös?

Dåligt rykte? Vadå? Mord av lärare? Sunkiga toaletter?

:blink:

Hoppas du får det kul på din nya skola! :cool:

:kung:

Skrivet

tack caludia dda mej gjärnapå msn [email protected].... det har varit fajter med knivar mycket gäng råk osv jag e typ en sån kille som slldrig syns och ingen ser för jag e bara hemma och spelar data fuska.se e min bästa vänn :) .

Skrivet

hmm... hade för mig att du var tjej... tror du skrev det i ett annat forum... man jag kan ta fel...

Är lite av samma slag... sitter bara hemma och spelar.... Men när jag blir förbannad då kan jag nästan göra vad som helst. Dessutom har jag en god vän som är både större, starkare, och äldre än jag som brukar skydda mig i de flesta situationer. Enda problemet är att han säger lite udda saker till fel personer.

En nasse försökte vara tuff men min vän sa bara: Din andedräckt stinker!

Nassen gick därifrån med sårat självförtroende... Jag höll på att börja garva... det lät så jäkla kul!!

Ska försöka komma ihåg din msn... kommer inte in där från det här systemet...måste byta system och det gör jag bara när jag bränner musik...

Skrivet

hmm... hade för mig att du var tjej... tror du skrev det i ett annat forum... man jag kan ta fel...

Är lite av samma slag... sitter bara hemma och spelar.... Men när jag blir förbannad då kan jag nästan göra vad som helst. Dessutom har jag en god vän som är både större, starkare, och äldre än jag som brukar skydda mig i de flesta situationer. Enda problemet är att han säger lite udda saker till fel personer.

En nasse försökte vara tuff men min vän sa bara: Din andedräckt stinker!

Nassen gick därifrån med sårat självförtroende... Jag höll på att börja garva... det lät så jäkla kul!!

Ska försöka komma ihåg din msn... kommer inte in där från det här systemet...måste byta system och det gör jag bara när jag bränner musik...

jag behöver inte heller vara rädd för ngn.. min brorsa på 18 år har en del schyssta kontakter.. han kan typ samla ihop 100 pers för ett slagsmål på 5 min :D

bra med storebrorsor

Skrivet

Jaa... Min Syrras fästman kan fixa en canada goose jacka. Vet inte om det hjälper under strid men man kan ligga länge på marken när man blivt spöad utan att frysa! Bra va! Sen kan man ju undvika att slåss bara för att det är mindre smärtsamt...

Skrivet

Jaa... Min Syrras fästman kan fixa en canada goose jacka. Vet inte om det hjälper under strid men man kan ligga länge på marken när man blivt spöad utan att frysa! Bra va! Sen kan man ju undvika att slåss bara för att det är mindre smärtsamt...

mm.. och innan kanske dom oxå tror.. aj f*n.. den j*veln har en goose.. han/hon måste ha kontakter!
Skrivet

Hmm... rätt smart ju... eller så tror dem jag har fett med stålar...

0010: köp en Canada Goose jacka. Fett med respekt... Eeler så fallar du inte för grupptrycket och syr en egen jacka...

Skrivet

Hmm... rätt smart ju... eller så tror dem jag har fett med stålar...

0010: köp en Canada Goose jacka. Fett med respekt... Eeler så fallar du inte för grupptrycket och syr en egen jacka...

jag tror inte man skulle få mer respekt för det :unsure:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...