Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 annars kan man sy kläder och sen sälja dom.. och spara till en goose... respekt Citera
Boffaroffe Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 annars kan man sy kläder och sen sälja dom.. och spara till en goose... respekt då får man vara j*kligt duktig på att sy, för tyget kodtar ju också, och om man inte gör bra så får man inte bra betalt. OSV Det är som en cirkel, man kommer ingenstans ;) Citera
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Ja, tyg e as dyrt! Jag sydde en klänning och bara tyget gick på en 1000-lapp! Sen var jag tvungen att köpa kantband och det gick på 350 spänn till... sen måste man ha mönster på klänningen... 139 kr.... Det kostar nästan en förmögenhet!! Citera
Gäst 0012 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 tack caludia dda mej gjärnapå msn [email protected].... det har varit fajter med knivar mycket gäng råk osv jag e typ en sån kille som slldrig syns och ingen ser för jag e bara hemma och spelar data fuska.se e min bästa vänn :) . dem som mobbar är inte upfostrade dem har dåliga känslor men i fuska.se har du vänner hoppas nån i din skola är medlem i fuska.se :) Citera
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Japp!!! Då har man ju nått att snacka om!!! Världen är ju rätt liten så chasen finns ju! Citera
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Ja, tyg e as dyrt! Jag sydde en klänning och bara tyget gick på en 1000-lapp! Sen var jag tvungen att köpa kantband och det gick på 350 spänn till... sen måste man ha mönster på klänningen... 139 kr.... Det kostar nästan en förmögenhet!! man kan ju göra det i slöjden!!! Citera
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Nej... symaskinerna i skolan är inge bra... Min mamma har en industri maskin... Den går 5-10 ggr snabbare än Berlina symaskinerna i skolan... Citera
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Nej... symaskinerna i skolan är inge bra... Min mamma har en industri maskin... Den går 5-10 ggr snabbare än Berlina symaskinerna i skolan... men då tar man över ett pensionat.. tvingar dom till att fixa tyg och sy kläder Citera
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Ja då behöver du inte ens sicksack söm... det får du automatiskt när de darrar.... Back 2 topic: Du behöver inte känna dig rädd för skolstarten. Du är världens häftigaste människa. Intala dig själv detta och låt ingen rubba ditt självförtroende. Det vet massor som dem inte har en aning om... Citera
Gäst anubis Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 :unsure: tack :unsure: hur mycket kostar en canada goes jacka?. Citera
Schassen Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 skolan jag ska börja på var det ett knivmord på för ca 1år sen :/ men jag är inte rädd att börja där för det. och en sak till,ska inte den här tråden ligga i skola?? Citera
shacti Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 nån mod får väl flytta dn da tycker lite synd om 0010 synd att du inte börjar i våran klass vi var 22 från början nu ere vi 30 vi får nya elever varje år till vår klass så vi vet hur man tar emot en nykomling Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.