Hoppa till innehåll

Jättenervös!

Rekommendera inlägg

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

annars kan man sy kläder och sen sälja dom.. och spara till en goose... respekt

då får man vara j*kligt duktig på att sy, för tyget kodtar ju också, och om man inte gör bra så får man inte bra betalt. OSV

Det är som en cirkel, man kommer ingenstans ;)

Skrivet

Ja, tyg e as dyrt! Jag sydde en klänning och bara tyget gick på en 1000-lapp! Sen var jag tvungen att köpa kantband och det gick på 350 spänn till... sen måste man ha mönster på klänningen... 139 kr....

Det kostar nästan en förmögenhet!!

Skrivet

tack caludia dda mej gjärnapå msn [email protected].... det har varit fajter med knivar mycket gäng råk osv jag e typ en sån kille som slldrig syns och ingen ser för jag e bara hemma och spelar data fuska.se e min bästa vänn :) .

dem som mobbar är inte upfostrade dem har dåliga känslor men i fuska.se har du vänner hoppas nån i din skola är medlem i fuska.se :)
Skrivet

Ja, tyg e as dyrt! Jag sydde en klänning och bara tyget gick på en 1000-lapp! Sen var jag tvungen att köpa kantband och det gick på 350 spänn till... sen måste man ha mönster på klänningen... 139 kr....

Det kostar nästan en förmögenhet!!

man kan ju göra det i slöjden!!!
Skrivet

Nej... symaskinerna i skolan är inge bra... Min mamma har en industri maskin... Den går 5-10 ggr snabbare än Berlina symaskinerna i skolan...

men då tar man över ett pensionat.. tvingar dom till att fixa tyg och sy kläder
Skrivet

Ja då behöver du inte ens sicksack söm... det får du automatiskt när de darrar....

Back 2 topic: Du behöver inte känna dig rädd för skolstarten. Du är världens häftigaste människa. Intala dig själv detta och låt ingen rubba ditt självförtroende. Det vet massor som dem inte har en aning om...

Skrivet

nån mod får väl flytta dn da

tycker lite synd om 0010

synd att du inte börjar i våran klass

vi var 22 från början nu ere vi 30

vi får nya elever varje år till vår klass

så vi vet hur man tar emot en nykomling

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...