Scarlet Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 tja jag bara undrar om någon känner till enegi drycken shark. för jag vet bara ett stelle där man kan köpa dom men kan man köpa dom på andra ställen dom är extremt goa bättre en redbull tycker jag!! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Smakar den energi dryck så nej tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 vadå va jag frågar om NÅGON känner till dom eller ej e de så konstigt?? det är en enegi dryck och det värkar som om du inte vet om det!! eller?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 jag tyckte bara att texten inte hängde ihop... inte så värst bra svenska.. iaf... jag har inte smakat den tror jag iaf.. kommer inte ihåg.. men jag har sett den säljas på en del ställen. (burken är väl svart och har typ en guld eller silver haj på sig?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Smakade energi när den kom, smakade redbull när den kom... tycker inte om någon av dem och håller mig till läskeblask... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Smakade energi när den kom, smakade redbull när den kom... tycker inte om någon av dem och håller mig till läskeblask... testa powerrade.. den e god Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 näe Den är grå och ordet SHARK är formad som en haj jag har massor en hel Back för 150 bast redbull typ 18 16 19 men det är 24 i backen#"¤ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 näe Den är grå och ordet SHARK är formad som en haj jag har massor en hel Back för 150 bast redbull typ 18 16 19 men det är 24 i backen#"¤ bast? det är väl slang för ålder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Ibland förstår jag inte vad folk säger... kanske börjar bli döv...eller blind..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (Boiuthh @ 15/08-2004 23:47:38) näe Den är grå och ordet SHARK är formad som en haj jag har massor en hel Back för 150 bast redbull typ 18 16 19 men det är 24 i backen#"¤ bast? det är väl slang för ålder? ja men jag kallar det bast vem bryr sej spänn kronor oja du förstår vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Köper man en hel back med energidryck är man nästan lika beroende som jag är i saltlakris... mmm... saltlakris....dreggel....dreggel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.