Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

I dragon roost island, så finns d ett ställa där man får wind requim. D finns en sten bredvid den som man får melodien. Var hittar man den delen som e av?

Skrivet

Har du winds requiem? Om, så måste du ha pilbågen, och hitta den där stora grodan på ett moln och skjuta honom 3 ggr. Sen lär han dig Ballad of Gales... Då kan du teleportera dig till vissa ställen.

Skrivet

jag har en till fråga: när man ska möta ganon, man kommer till forsaken fortress. Var ska man gå där? jag har provat att gå upp dit var links syster va fången men d e något i vägen...

Skrivet (redigerat)

jag har en till fråga: när man ska möta ganon, man kommer till forsaken fortress. Var ska man gå där? jag har provat att gå upp dit var links syster va fången men d e något i vägen...

Du ska inte göra nåt i Forsaken Fortress! Det finns bara en warp dit ifall du skulle vilja hämta nåt innan du möter Ganon (älvor, pilar, chu jelly eller nåt). Warpa tillbaka till Hyrule istället och möt Ganon. Han är ganska svår!

Cyclos (grodan) finns på två ställen: Northern Triangle Isle och Shark Island.

Redigerat av Rumiko
Skrivet (redigerat)

ahah! *skakar på huvudet*

den finns vid tower of gods och moder and child isle

om inte du har fel på plattserna så finns han på  4 ställen :P:P:P:P:P

Jag kollade i guiden på zelda.com och då stod det bara de två öar jag skrev. Dessutom mötte jag Cyclos vid Shark Island. :P Redigerat av Rumiko
  • Skapa ny...