yoZhi Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 I dragon roost island, så finns d ett ställa där man får wind requim. D finns en sten bredvid den som man får melodien. Var hittar man den delen som e av?
pollenallergi Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 Har du winds requiem? Om, så måste du ha pilbågen, och hitta den där stora grodan på ett moln och skjuta honom 3 ggr. Sen lär han dig Ballad of Gales... Då kan du teleportera dig till vissa ställen.
yoZhi Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 jag har kommit långt, ska möta ganon snart. Men ligger inte stenen på botten av havet nånstans?
pollenallergi Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 Nej du ska leta efter en groda som sitter på en stor virvel.. och skjuta honom 3 ggr med pilbågen osv.
yoZhi Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 jag har en till fråga: när man ska möta ganon, man kommer till forsaken fortress. Var ska man gå där? jag har provat att gå upp dit var links syster va fången men d e något i vägen...
iroc777 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 Vart hittade du grodan som du sköt tre gånger??? jag har letat som en tok utan att hitta den :(
yoZhi Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 kommer inte ihåg riktigt, men nån stans vid tower of gods tror jag...
Arwen Undomiel Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Skrivet 17 Augusti 2004 (redigerat) jag har en till fråga: när man ska möta ganon, man kommer till forsaken fortress. Var ska man gå där? jag har provat att gå upp dit var links syster va fången men d e något i vägen...Du ska inte göra nåt i Forsaken Fortress! Det finns bara en warp dit ifall du skulle vilja hämta nåt innan du möter Ganon (älvor, pilar, chu jelly eller nåt). Warpa tillbaka till Hyrule istället och möt Ganon. Han är ganska svår! Cyclos (grodan) finns på två ställen: Northern Triangle Isle och Shark Island. Redigerat 17 Augusti 2004 av Rumiko
blue_yoshi Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Skrivet 17 Augusti 2004 ahah! *skakar på huvudet* den finns vid tower of gods och moder and child isle om inte du har fel på plattserna så finns han på 4 ställen :P:P:P:P:P
Arwen Undomiel Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Skrivet 17 Augusti 2004 (redigerat) ahah! *skakar på huvudet* den finns vid tower of gods och moder and child isle om inte du har fel på plattserna så finns han på 4 ställen :P:P:P:P:P Jag kollade i guiden på zelda.com och då stod det bara de två öar jag skrev. Dessutom mötte jag Cyclos vid Shark Island. :P Redigerat 17 Augusti 2004 av Rumiko
Rekommendera inlägg