vickyy Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Hejsan :D Jag har kommit dit när det kommit ut ett monster ur brunnen men vad ska jag nu göra...om jag går ner i brunnen finns det bara en vägg. Jag har hört att man ska vara liten men då är det ju en massa vatten.! vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Gå in i väderkvarnen som vuxen. Visa ocarinan för mannen med speldosan så får du lära dig Song of Storms. Bli liten och gå tillbaka till kvarnen. Spela Song of Storms, så dränerar du brunnen. Gå ner i brunnen och kryp igenom hålet. Gå rakt igenom den vägg du har framför dig (den är falsk). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Okej tack ska prova :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_11 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 och sen så ska du göra en massa saker där nere.....men kom ihåg att många saker är falska så du kan gå in i väggar.......och akta dej för "händerna" som faller ner på dej.......du ska få stor hocken där inne tror jag...sen så kommer du in i ett rum men en eller två "händer" använd din´s fire för tt döda dom.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 OKejj """ :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 och sen så ska du göra en massa saker där nere.....men kom ihåg att många saker är falska så du kan gå in i väggar.......och akta dej för "händerna" som faller ner på dej.......du ska få stor hocken där inne tror jag...sen så kommer du in i ett rum men en eller två "händer" använd din´s fire för tt döda dom.... Longshot får man i Water Temple.Det är Lens of Truth som man får i Kakariko Well ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 jojo men nu har jag klarat den och ska göra shadow Temple(dålig på att stava) men vart är den? Är det den i Gravyard? För om jag går inte dit är det bara en massa facklor där och väggar , vad ska man göra dära då? TAck å hej levarpastej! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Ställ dig i mitten av rummet och gör Din's Fire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 (redigerat) OKej , men vad är Din's Fire för nåt? :meddum: Redigerat 17 Augusti 2004 av vickyy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Var liten och spräng bort stenen som är utanför Hyrule Castle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 (redigerat) OKej tack, men döskalle masken, vem ska man ge den till? Redigerat 17 Augusti 2004 av vickyy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_master Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Skull kid heter han. Han finns till vänster när du kommer in i lost woods och då ska du ställa dig på en stubbe och då frågar han om han kan få den och då svara du "ja" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg