vickyy Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 okeej ! men jag hittar ingen Din's Fire :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 okeej ! men jag hittar ingen Din's Fire :( När du är liten ska du gå till Hyrule Castle. Efter att du kommer förbi grinden ska du ta vägen som går till höger. Det står en skylt där med "Dead end" tror jag. Gå fram till stenen och spräng bort den. Gå in i grottan. Ställ dig på Triforcemärket och spela Zelda's Lullaby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 brukar man inte ta den först av alla magier? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Skull kid heter han. Han finns till vänster när du kommer in i lost woods och då ska du ställa dig på en stubbe och då frågar han om han kan få den och då svara du "ja" skull kid är väl han med masken i MM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_master Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 ja det är det, man säga att det var links fel för han gav ju en mask till honom och då blev han maktlysten oxh själ majoras mask the most powerful mask of them all Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 ja det är det, man säga att det var links fel för han gav ju en mask till honom och då blev han maktlysten oxh själ majoras mask the most powerful mask of them all kanske, men det finns inte bara En skullkid utan det finns en massa fler.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg