Ratiasu Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Man kan göra Dive utanför striderna! Så e d en massa söta pkm oxå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 då kanske ja köper den!!men vad e "dive"förnått? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Att man dyker ner i vattnet!D se skit coolt ut nere i vattnet!Gillar sjögräset oxå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 coolt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jag tycker g/s/c är bäst för där finns roligare pokemon! Fast pokemon r/s är nästan lika bra!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 guld/silver/crystal tycker jag är bäst för de är längst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 hmm.. håller med... silver/crystal e "mycket bra" (har inte gold) men... jag tycker att Ruby (har inte Sapphire) är kul det me... för jag har iaf tröttnat lite på silver/crystal 'antar att jag har klarat de för många gånger*... jaja... sånt e livet* :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst datasnillet Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Rubby är Bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Ruby, ruby, ruby... har du inte de andra spelen? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg