Gäst Luigi Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (redigerat) Hur får man pegasusskorna? Redigerat 16 Augusti 2004 av Luigi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 pegasusskor? :huh: :blink: :huh: :blink: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luigi Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Ja, Pegasusskor eller springskor. Kalla dom vad du vill. Du vet dom som man använder i The house of books för att få The book of Mudora. Vet du hur man får pegasus-skorna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 men herregud! det var ju det han frågade om ju <_< men jag vet det inte. men hjälp honom du! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 När du har klarat första bossen så skall du gå till Saharslara (den gamla gubben) igen och han ger dig dem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 hum. det måste vara han som är vid ökenslottet eller vaad man ska kalla det. där man måste betala apa för att öppna grottan. *testar* :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luigi Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Var ligger ökenslottet då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 *HOST HOST!* det var ju inte hos honom. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 klara första bossen och i det området där den borgen är finns ett hus där är han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 men jag har ju klarat av 4 tempel (fått fyra sådana där stenar) men han gav mig inga skor :( :( :( :( :( hur ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 blue_, du ska gå till den första grottan i LW. Alltså, den där du slogs mot sex blå riddare. Den ligger ju uppe i en massa kullar. Kolla kartan där, så ser du ett litet hus bland kullarna. Där finns Sahasrahla med skorna. Det kan va därför du inte fått det där pulvret än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 blue_, du ska gå till den första grottan i LW. Alltså, den där du slogs mot sex blå riddare. Den ligger ju uppe i en massa kullar. Kolla kartan där, så ser du ett litet hus bland kullarna. Där finns Sahasrahla med skorna. Det kan va därför du inte fått det där pulvret än. Han har rätt! Väldigt mycke rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg