cool Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 när man rider shoopoof eller vad dom heter så tar al bhed yuna så man måste möta en robot maskin den hon är i hur ska man döda den enklast :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 läs lite tips på http://www.ffuniverse.nu/ff10/bossar.asp#extractor lycka till! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 läs lite tips på http://www.ffuniverse.nu/ff10/bossar.asp#extractor lycka till! tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil_J Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Du ska skjuta blixtar på lyftkranen typ 3 gånger så den startar sen väljer du trigger command use crane så kan du slåss som vanligt. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 han menar den andra roboten under vattnet... du ska träna wakka och tidus lite sen ger du tidus ett lighting svärd sen e det bara att slakta roboten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Japp det var ett bra tips Max ge tidus ett lighting svärd så är det bombadaboombombomba med roboten jag andvände inte det kanske det var därför jag också hade problem med den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 har man tränat bra innan så går det bra.....jag bara slog lite och det gick as lätt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 efter det får du Rikku i ditt party :D :cool: men kom ihåg slå som en galning och se till att tidus kan provoke så när robote åker upp andvänd provoke så kommer han ner,men se till att fightas :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg