blue_yoshi Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 vart ligger ön diamond island där man ska hitta den där spökbåts kartan? jag har en karta men den ön finns ju inte med :huh: alltså en karta på ett papper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luigi Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Menar du Diamond steppe island? Den ligger i rutan näst längst ner i det vänstra hörnet alltså ruta F-1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 nej jag ville veta vad den ön heter som man hittar spökskepps kartan finns! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 (redigerat) SNÄLLA HJÄLP MIG DÅ! ÄR JAG INGENTING VÄRD ELLER :( VARFÖR VILL INGEN HJÄLPA MIG! :(:(:(:( Redigerat 17 Augusti 2004 av blue_yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 SNÄLLA HJÄLP MIG DÅ! ÄR JAG INGENTING VÄRD ELLER :( VARFÖR VILL INGEN HJÄLPA MIG! Överdriver du inte lite nu? Bara för att ingen svarar direkt, tror du att vi tycker att du inte är värd nåt. Att ingen svarar kan ju snarare bero på att ingen KAN svara. <_< Nåja, så här gör du: Åk till Diamond Steppe Island. Använd grappling hook (eller hookshot kanske det var) på en palm så att du kommer upp på ön. Hoppa ner i hålet. Warpa mellan krukorna tills du kommer till kistan med kartan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 åh tack tack tack tack! jag skrev det ju igår <_< aja tack i alla fall då :D:lol:D:lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 åh tack tack tack tack! jag skrev det ju igår <_< aja tack i alla fall då :D:lol:D:lol: Ingen orsak. Jag såg inte ditt inlägg förrän nu, så jag KUNDE inte svara igår. Varför skulle vi tycka att du inte är värd nåt? Jag har sällan så låga tankar om nån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Ok, håll er till ämnet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 :rolleyes: :rolleyes: hm jadu. inte vet väl jag men man måste ju skriva något för att någon ska svara :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 (redigerat) Ok, håll er till ämnet...Det har jag ju gjort hela tiden! <_< Först svarade jag på blue_yoshis fråga. Sen tackade han och då skrev jag "ingen orsak". Redigerat 18 Augusti 2004 av Rumiko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 *host host* ursäkta mig rumiko men jag är en tjej ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg