Gäst Luigi Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 På våning B1, i det olåsta rummet med en massa tunnor och lite annat finns det inga spöken. Det finns bara möss. Finns det någon som vet hur jag ska göra? Jag har helt kört fast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Det är väl breaker room? Där ska du inte göra något särskilt på ett tag. Om du kör fast kan jag nog hjälpa dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luigi Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jag har släppt ut alla Boos från Storage room och fångat alla jag hittat. Jag har också fått en elementalmedalj (den för eld), men nu vet jag inte vad jag ska göra. snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Har du fångat Shivers? Han med ljusstaken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luigi Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Nej, men jag har sett han. Hur fångar man han egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 på tal om Luigi's mansion jag behöver hjälp på ett annat ställe! jag e där på balkongen och när jag ska gå in i nästa rum så ser man hur blixten slår ner och strömen bryts och alla spökena kommer tillbax och nu vet jag inte vad jag ska göra så vad ska vi göra?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 jag kan hjälpa dig med han med ljus staken! om du har eld amuleten så ska du tända hans ljus då blir han glad och går snabbare och då ska du kunna fånga han om det inte funkar så säg till för det va länge sen jag gjorde det så jag kanske inte minns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 (redigerat) Ja, när du tänt ljusen följer du efter honom genom korridoren tills han kommer till Butlers Room, där kan du fånga honom. När strömmen går ska du gå till wardrobe room och fånga ett spöke. Då får du nyckeln till Breaker Room(som konstigt nog inte brukar vara låst) Där kan du slå på strömmen igen... Redigerat 17 Augusti 2004 av nebbig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 är spelet bra!??????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Ja! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 det spelet e bra! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Kanske lite kort men annars är det BRA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg