thepokemon Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 om du t.ex skulle vara med i "pokemon"hur skulle du se ut,vilka kläder skulle du vilja ha då,och vilka pokemon skulle du vilja ha....???? och hur skulle din resa gå till,vad skulle du vilja bli då?? t.ex pokemon mästare,tränare,gymledare eller nåt annat?? vad skulle du vilja heta då?vilken stad skulle du vilja komma ifrån då? om du får bestämma! Tack för svaren "thepokemon" :lol: :) :rolleyes: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jag skulle se ut som tjej som ha långt ljust lila hår, svart kort kjol, svart linne och såna där höga stövlar((Eller va d heter)) Jag skulle vilja bli en vääldigt bra tränare!Inte direkt världens bästa, då e d inge kul! Och du sj da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (redigerat) en kille med svart hår... sen vet jag inte vad för kläder..hm kanske vita byxor, och en blå tröja!! ja sen skulle jag vilja va en skit bra tränare!!! (men inte välrldens bästa!!) för då blir det tråkigt.. sen vet jag inte vart ifrån jag skulle komma!!! Redigerat 16 Augusti 2004 av Hubery Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jag skulle gärna vilja komma från Alto Mare! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jag skulle gärna vilja komma från Alto Mare! :P va!! ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 jag skulle ha typ mellanblont hår.... en grön,mörkgrön tröja med en stor ficka...... blå skor... och blå byxor med fickor på vid sidorna.... gröna och mörkgröna handskar... och mina pokemon.... treecko pikachu corpish taillow och så skulle vandra om kring med min två kompisar en som skulle vara typ 7 år som skulle vara intresserad av pokemon.... och den andra skulle vara en gym-ledare och hon skulle ha haft en raichu och en torchic fast hon skulle fånga fler pokemon lite senare typ..... och den lilla tjejen skulle ha en liten skitty,en surskit och en beutifly... (fast att man kan ha pokemon även om bara skulle vara 7 år gammal :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 ja om jag skulle få välja vilka pokemon jag hade tränat jätt länge så skulle jag ha.. blaziken skeptail..(eller hur den nu stavas) Swampert deostyx..(eller hur den nu stavas) mythyena..(-ll-) wailord..(-ll-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 schyst att ni svarar!!:):) vilka pokemon skulle ni då vilja ha och vad skulle varit era namn vilka hårfärger skulle vi vilja ha och vilken ögon färg?? :lol: jag skulle haft blåa ögon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Då skulle jag vilja ha: Espeon Latias((Fast d aldrig skulle gå på riktigt)) Pichu Aerodactyl Kommer inte på några fler.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (redigerat) schyst att ni svarar!!:):) vilka pokemon skulle ni då vilja ha och vad skulle varit era namn vilka hårfärger skulle vi vilja ha och vilken ögon färg?? :lol: jag skulle haft blåa ögon jag skule ha haft bruna ögon för jag har bruna...en pokemon jag skulle vilja börja med är någ tortchik eller nåt.. :huh: Redigerat 16 Augusti 2004 av Hubery Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (Hubery @ 16/08-2004 22:29:10) Jag skulle gärna vilja komma från Alto Mare! :P va!! ?? D e ett ställe i Hoenn((Eller Orre eller Johnto)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (AmySappfire @ 16/08-2004 22:44:47) (Hubery @ 16/08-2004 22:29:10) Jag skulle gärna vilja komma från Alto Mare! :P va!! ?? D e ett ställe i Hoenn((Eller Orre eller Johnto)) aldrig hört de!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg