Ratiasu Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 D e där Latias och Latios e!D stället kallas för nåt sånt jag inte kommer ihåg.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 vad skulle ni vilja heta isåfall?långt eller kort hår???eller???? har ni övrigt information som ni skulle vilja tillägga? (förlåt om jag frågar så mycket) men jag gör en serie tidning typ....fast hand-gjort har ritat sj!och jag behöver lite saker som skulle kunna hända i"serien"har ni nåra förslag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 förlåt för dubbla inlägget!! :unsure: men de där om serien va inte sant sorry....men jag e nyfiken o veta hur ni skulle vilja se ut o sånt excuse meeee :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jag skulle vilja heta Mizu Sappfire! Såha jag redan skrivit att jag vill ha långt hår :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 oki tack ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Du ha inte sagt hur du skulle va! ;) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 jag skulle vilja heta julia jag har skrivit resten i 1a sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 förlåt för dubbla inlägget!! :unsure: men de där om serien va inte sant sorry....men jag e nyfiken o veta hur ni skulle vilja se ut o sånt excuse meeee :( man måste vara minst 10år för att bli en pokemon tränare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jag tro att alla här vet d <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 JA detvet ju nästan alla <_< jag skulle ha kort hår.... sen vet jag inte vad jag skulle heta?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 jag skulle se utt som jag gör jag skulle vara leader joakim i 8 gymmet jag skulle ha venusaur lv 41 nidoking lv 41 politoed lv 44 golem lv 42 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Se ut som du gör?Hur se du ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg