jay Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Jag skulle ha vari me i ditt team Diamond Rukio och ha 1 weedle, 1 kakuna och 1 abra. Jag skulle ha en violett heltäckningskappa, ljusgrönt hår vara ca 170 cm och vara tjej(är det nån annan som är motsatta könet?). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Vi har inte svaga Pokemon i teamet,men om dom är i hög level så är det väl ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Skulle Team diamond vara typ onda eller goda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Dom e goda,det är faktiskt över 237217 medlemmar där(på låtsats) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Skulle Jag få va med ? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Självklart! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) Självklart! :lol: Vilka skulle vara Team Diamonds Rivaler ? Team Pearl :) ? Mina Bästa skulle ha vart från den 4:e eller den 5:e generationen :) Redigerat 26 Mars 2005 av Rukario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 TP och TD samarbetar med varandra mot Team Ruby & Sapphire och det största Team Emerald Dom som e skitdåliga får vara med i Team Crystal.Team Topaz e det gamlaste teamet ända sen år 10.000 år f.K Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 TP och TD samarbetar med varandra mot Team Ruby & Sapphire och det största Team Emerald Dom som e skitdåliga får vara med i Team Crystal.Team Topaz e det gamlaste teamet ända sen år 10.000 år f.K Så Topas har typ Kabutops,Armaldo då.Nice. Står att de som är föda i november är topas(i nån skolbok) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 September då?Smaragd?Diamant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 September då?Smaragd?Diamant? Kommer inte ihåg.Men jag kommer ihåg att Juni lr Juli var Rubin och Augusti var Safir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rob Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jag skulle hetta Rob och börja som pokemon tränare när jag var 10 år.Min första pokemon skulle vara Treecko. Dom här skulle jag ha Treecko Lv:41 Breloom Lv:35 Pidgeot Lv:40 Beedrill Lv:35 Scyther Lv:40 Victreebel Lv:40 . Och sen när jag tränat upp de där pokemon till det Lv som det står skulle jag försöka bli gymledare för gräss och skogs pokemon.Jag skulle ha blå ögon grön jacka och bruna byxor med fickor och blont hår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg