Rob Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 :D Skulle jag få vara med i teamet??? jag skulle iallafall ha kepps och ha med mig två kompisar :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zelda240 Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jag skulle ha midjelångt svart hår och mörkblåa jeans och en svart T-shirt. Mina pokémon: Mudkip Celebi Jirachi Charizard Latias Ho-oh Treeco Gyrados Mew Bayleaf Plusle Minun Ponyta Ögonfärg: Brun Med mina pokémon skulle ingen kunna stoppa mig :medieval: :medieval: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Jag skulle heta Othar(tjej),ha mörkt blågröna och svarta kläder,grå ögon och mina Pokémon: Mightyena Absol Dragonite Rayquaza Umberon Chimenco Och ett packe till :lol: Och,såklart för mig,skulle min Absol och Mightyena aldrig vara i några Pokébollar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 (redigerat) jag skulle ha keps solglas ögon ha en skön tröja ett par jeans niké skor :) och jag skulle va ledaren i Elité Flour och ha Groudon, Regi bröderna nån av dom man startar med Rayquasa (eller hur man stavar) och jag skulle heta Wille och sp skulle jag ha Latios och någre fler jag bytte med ibland Redigerat 29 Mars 2005 av :Fuskaren: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 jag skulle hete tobias och mina pokemon latias latios eevee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 :D Skulle jag få vara med i teamet??? jag skulle iallafall ha kepps och ha med mig två kompisar :medieval: Absolut!Alla får vara med(förutom dom med kassa Pokemon)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Vilka pkmn är kassa? Förutom Magikarp o Feebas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Rattata,Sentret,Zigzaggon t.e.x,alla måste vara på stage 3/2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 (redigerat) om det gick skulle ja ha : GROUDON, KYOGRE, RAYQUAZA, BLAZIKEN, SWAMPERT, SCEPTILE :cool: jag har dem :cool: nåväl jag skulle vela se ut som någon av mina bifogade figurer. jag skulle komma från första "sevii" ön. och mina pokemon skulle vara: Deoxys (bara jag skulle kunna hitta den) Charizard Typlothion (eller hur man nu stavar det) Blaziken Groudon och Registeel (mitt riktiga team faktiskt förutom deoxys det e egenteligen Ampharos) (men de bifogade bildernas kläder jag tog några exempel bara och jag skulle vela veta vilken frisyr, tröja och byxpar som såg bäst ut så ska jag göra en gubbe av det hela istället)(mejla mej gjärna om det för jag vill att tråden ska fortsätta som den gjort) poke1.bmp Redigerat 2 April 2005 av Hackern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 HUR FICK DU AMPHAROS?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Antingen så var det GR o AS eller så fångade han honom i mareep i altering cave Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Eller så ljuger han.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg