Hubery Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 okej han hade coola pkm... asså jag menar '''jocke'' hehe.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst datasnillet Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Jag skulle heta Rubbyna och ha långt blåt hår. Jag skulle ha: pollitoed dodrio kindra blezigen och vara stjej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Jag skulle heta Zidane och och ha grönt hår och blåa ögon och ha Latios och Latias! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 30 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 coolt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 hahahaha... va grymma ni är!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 i now ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 hahaha... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Jag skulle se ut som tjej som ha långt ljust lila hår, svart kort kjol, svart linne och såna där höga stövlar((Eller va d heter)) Jag skulle vilja bli en vääldigt bra tränare!Inte direkt världens bästa, då e d inge kul! Och du sj da? höga stövlar bots heter s :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 BOOTS!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 jag skulle se ut så här: | | | jag och min pokemon: Absol pikachu treecko taillow vad tycker ni om bilden hah?:) har ritat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt sj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 hehe.. den va bra men kolla på pikachus ögon :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 a jag tränar mkt på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg