Naruto Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Hm... haha, alldagliga kläder! Tröja med Huva som e svart och mörkblåa jeans!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 13 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 låter fint.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halkatla Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Jag skulle ha rött hår och en rayqasa på 50. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Skulle ha mörkt hår och blå kläder och jag skulle haft salmaence och raguasa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Jag skulle haft rött hår svarta byxor och svart tröja med huva och ficka. Sen skulle jag varit en feg ynklig tränare med 2 pokémon som var i leve l11 o 12 de skulle varit Lapras och Charmander. jag skulle vatt en kille som var galen i tjejer också (för det är jag nu) fast jag skulle springa iväg så fort jag så dem. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 jag skulle varit en ninja med två vassa svärd och mina pokemon machamp lv 100 hitmonlle lv 100 pinsir lv 100 hitmonchan lv 100 och sist men inte minst rayquaza lv 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 vad skulle du ha svärden till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 skrämma iväg dejj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 jag är inte rädd för dig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 jo de är du visst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Vem e rädd för dej inte ens om jag va som jag skrev att jag skulle vatt så hade jag inte vatt rädd för dej!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 jaha men om jag gick till atack med svärden då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg