Hoppa till innehåll

HITMAN 2!!!


henk_a
 Dela

Rekommendera inlägg

nej förresten jag har klarat det nu... :D men nu sitter jag fast på st. petersburg nånting det e andra uppdraget... vad ska man göra? Jag behöver hjälp... jag dödar generalen men sen blir det mission failed hon säger nånting om att jag ligger illa till sen står det mission failed...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ÄR DET DEN BANAN SOM MAN HAR EN SNIPER OCH SKA SKJUTA EN GENERAL? ELLLER DEN MED TVÅ STYCKEN GENERALER? OM DET ÄR DEN SISTA SOM JAG NÄMDE SÅ ÄR DET FÖR ATT DU MÅSTE DÖDA BÅDA TVÅ!!!!! OM DET ÄT DEN ANDRA SÅ MÅSTE DU GÅ UPP I ETT HUS OCH PICKA IN DIG I ANDRA VÅNINGEN ELLLER TREDJE. OCH SEN SKA DU GÅ TILL ETT FÖNSTER OCH SKJUTA DEN SOM SITTER LÄNGST BORT TILL VÄNSTER.MEN AKTA SÅ DU INTE SKJUTER HAN NÄR DEN ANDRA GUBBEN LUTAR SIG FRAM.FÖR DÅ DÖDAR DU HAN OCKSÅ.SÅ SKA DU GÖRA!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

koll här... du ska åka med en lastbil som är vid en vägspärr... den kommer stanna vid ett hus med två killar som vakter... sedan går du upp til andra eller tredje våningen och skjuter den killen med grön dräkt som sitter närmast fönstret... tror dte i alla fall.. sen när du har dödat honom så ska du ner i tunnelbanan igen och hoppa på tåget.. sen hra du klarat uppdraget

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ÄR DET DEN BANAN SOM MAN HAR EN SNIPER OCH SKA SKJUTA EN GENERAL? ELLLER DEN MED TVÅ STYCKEN GENERALER? OM DET ÄR DEN SISTA SOM JAG NÄMDE SÅ ÄR DET FÖR ATT DU MÅSTE DÖDA BÅDA TVÅ!!!!! OM DET ÄT DEN ANDRA SÅ MÅSTE DU GÅ UPP I ETT HUS OCH PICKA IN DIG I  ANDRA VÅNINGEN ELLLER TREDJE. OCH SEN SKA DU GÅ TILL ETT FÖNSTER OCH SKJUTA DEN SOM SITTER LÄNGST BORT TILL VÄNSTER.MEN AKTA SÅ DU INTE SKJUTER HAN NÄR DEN ANDRA GUBBEN LUTAR SIG FRAM.FÖR DÅ DÖDAR DU HAN OCKSÅ.SÅ SKA DU GÖRA!!! :D

 

okey ska testa... för när jag dödar blir det hela tiden mission failed...men jag ska testa det... jag skjuter jämt den första tror jag...

men han kan väl smita när jag sticker upp eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...