Ratchet Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Hur kommer det sig att medlemmen Inimy är avstängd fast han inte har nån varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Han kan ha gjort något riktigt dumt, eller sagt upp sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Eller så kan han ha en annan användare Typ som Donald Duck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Ehh...? Orson låter smart men ingen fattar ;) Vad skulle kunna vara så farlig så att man åker ut ur fuska.se även om man inte haft nån varning och sen, ja, åker ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Eller så kan han ha en annan användare Typ som Donald Duck japp presis som jag jag är Donald Duck jag fick tillbaka Thunder-pikachu sen nu är jag 0012 men admin avstängde Donald Duck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 som jag blev inaktiverad som golden mewtwo nu är jag golden mew!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Finaly_man:Om man avregistrerar sig eller blir avstängd så avstängs hela doms bredband från Forumet för att dom inte ska göra en ny gubbe och larva sig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.