Legend_gamer Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Min kompis har det men jag köpte det aldrig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
siyt 2 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Vill ha det :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Min kompis har det men jag köpte det aldrig! inte månfa som har saturn B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Jag köpte ett Saturn förut när jag var liten med ett spel som hette ungefär: ''Duckman'', eller nå sånt. Köpte det på ett loppis. billigt. Ligger väl uppe på vinden....Tröttna på den när ja märkte att min storasyrra hade ett SNES med massa SuperMario spel. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Ja hadde saturn men ja bytte bort det mot Playstation 1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 hur ser d ut? kan nån visa en bild? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Kolla i dom andra ämnena! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg