stybbe91 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 När jag ska spela en server på counter-strike med cheating death på så står det när jag kommer in på serven "please remove color models to play on this server" och spelet stängs ner efter 30sek. Det är på alla servar med cheating death... va ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 så e dt för mig me Cheating-Death funkar inte så bra så gå till filter och ta Secure Only Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 När jag ska spela en server på counter-strike med cheating death på så står det när jag kommer in på serven "please remove color models to play on this server" och spelet stängs ner efter 30sek. Det är på alla servar med cheating death... va ska jag göra? har du några skins till ditt cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 (Boiuthh @ 17/08-2004 13:38:26) När jag ska spela en server på counter-strike med cheating death på så står det när jag kommer in på serven "please remove color models to play on this server" och spelet stängs ner efter 30sek. Det är på alla servar med cheating death... va ska jag göra? har du några skins till ditt cs? ne tror inte det men jag kan spela vanligt på dem utan men vill spela med cheating death för det e så många som fuskar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 [RENSAD] håll er till tråden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Så är det för mej och min kompis oxå,han har t.o.m. provat att reinstalera cs,det funkar inte =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 ja men om du tar secure only har alla servrarna VAC typ som Cheating-Death.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.