thps4 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 ok.. i spindel huset är det några spindlar som blivit förvadlade satt dom har människo ögon hur gör jag dom till vanliga spindlar? jag ska ge dom en mask va? men hur? och jag har kört fast i death mountian.. den dära sten ätande big brother säger att han väntar på royals famliy´s messenger.. vad ska jag göra? tack på förahand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 och jag har kört fast i death mountian.. den dära sten ätande big brother säger att han väntar på royals famliy´s messenger.. vad ska jag göra? Spela zelda's lullaby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 jag har fastnat i trädet i början, jag kommer in i ett rum med en jätte spindel som låses bakom mig! Vad ska jag göra för att komma ut? ÚÙ , . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Du ska klara den!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 thps4: Du ska inte ge spindlarna en mask. Du ska döda Gold Skulltulas överallt i Hyrule. De är spindlar och när du dödar en av dem får du en "token". Gå till spindelhuset när du har 10, 20, 30, 40, 50 och 100 tokens, så får du se... Zamizam: Det du har kommit till kallas för boss. En boss är en svår fiende som avslutar en bana i ett tv-spel. Bossarna ska man alltid döda, annars kommer man inte vidare. Ursäkta om du redan visste vad en boss var, men det verkade inte så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 ok tackar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 du dödar queen gohma genom att skjuta med slangbellan på dens öga i taken när den blir röd...sen slår du på ögat med svärdet efter att hon ramlat ner.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 och när den går mot dej tar röda bollarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 och när den går mot dej tar röda bollarna vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Tack så mycket ska pröva det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 (redigerat) Jag provade det och dödade spindelen och fick en golden skulltula ellen nåt sånt där.Där är en hållare och när jag går till den kommer det en pil över och dörren är fortfarande låst. Har tagit båda kistorna i rummet, men det händer ingenting vad ska jag göra? :blink: :huh: Redigerat 21 Augusti 2004 av Zamizam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 du ska ta Hjärtbiten och gå in i det blå ljuset... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg