Hoppa till innehåll

Zelda Ocarina Of Time

thps4

Rekommendera inlägg

ok.. i spindel huset är det några spindlar som blivit förvadlade satt dom har människo ögon hur gör jag dom till vanliga spindlar? jag ska ge dom en mask va? men hur?

och jag har kört fast i death mountian.. den dära sten ätande big brother säger att han väntar på royals famliy´s messenger.. vad ska jag göra?

tack på förahand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual
och jag har kört fast i death mountian.. den dära sten ätande big brother säger att han väntar på royals famliy´s messenger.. vad ska jag göra?

Spela zelda's lullaby

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

thps4: Du ska inte ge spindlarna en mask. Du ska döda Gold Skulltulas överallt i Hyrule. De är spindlar och när du dödar en av dem får du en "token". Gå till spindelhuset när du har 10, 20, 30, 40, 50 och 100 tokens, så får du se...

Zamizam: Det du har kommit till kallas för boss. En boss är en svår fiende som avslutar en bana i ett tv-spel. Bossarna ska man alltid döda, annars kommer man inte vidare.

Ursäkta om du redan visste vad en boss var, men det verkade inte så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag provade det och dödade spindelen och fick en golden skulltula ellen nåt sånt där.Där är en hållare och när jag går till den kommer det en pil över och dörren är fortfarande låst. Har tagit båda kistorna i rummet, men det händer ingenting vad ska jag göra? :blink: :huh:

Redigerat av Zamizam
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...