Cheatorx Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Jag har alla Sonic spelen.. till och med en del japanska spel som endast har kommit i japan! Jag har en fråga här som behöver ett svar: Som jag sa har jag alla sonic spel..jag har klarat alla förutom ett, och det var det spelet frågan kretsar kring. Sonic Adventure 2 Till dreamcast! Nu ere ju så att många kanske kommer med förslag om ..."Ba men lixom gå in på fusken så klarar du spelet på en gång" Men jag vill inte klara spelet på en gång... jag vill klara det utan någon som helst fusk. Jag vill bara ha lite hjälp på traven med vad jag ska göra. Jag ligger på sista banan när man kör med SuperSonic ute i rymden.. + att jag har en del problem med att uppfostra minn chao p¨rätt sätt.. Han är nämligen inte alls bra i någonting! Vore tacksam för svar Mvh Cheatorx! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 jag tycker också det är min favvospel i SEGA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Jag har alla Sonic spelen.. till och med en del japanska spel som endast har kommit i japan! Jag har en fråga här som behöver ett svar: Som jag sa har jag alla sonic spel..jag har klarat alla förutom ett, och det var det spelet frågan kretsar kring. Sonic Adventure 2 Till dreamcast! Nu ere ju så att många kanske kommer med förslag om ..."Ba men lixom gå in på fusken så klarar du spelet på en gång" Men jag vill inte klara spelet på en gång... jag vill klara det utan någon som helst fusk. Jag vill bara ha lite hjälp på traven med vad jag ska göra. Jag ligger på sista banan när man kör med SuperSonic ute i rymden.. + att jag har en del problem med att uppfostra minn chao p¨rätt sätt.. Han är nämligen inte alls bra i någonting! Vore tacksam för svar Mvh Cheatorx! En fråga bara! Har du spelet till N-Gage? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 4 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Nej Jag har bara sett spelet och provat men jag har det inte... men det verkar ûbertufft jue :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 men om du har gamecube så ska du sälja sonic spelen till megadrive (förutom det som bara finns i japan) och av dom pengarna köper du sonic mega colection med alla sonic spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Det vill jag inte göra.. Jag kanske ska köpa Sonic Mega Collection men jag ska inte sälja mina orginalspel till Sega. Dom är ju kul at ha kvar och som kanske blir värda något nån dag? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Har sonic mega colletion alla sonic spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Har sonic mega colletion alla sonic spelen? nej, alla spel ingår ej i sonic megacollection. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 knappast att det gör det den inehåller bara 7 spel av sonic spelen asso 7/ 23 sonic spel som finns i hela värden för det finns 2 till saturn och flera till andra tv-spel typ sonic jam och sonic shuffle asso mario party fast med sonic figurerna min kompis har det till dreamcast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 knappast att det gör det den inehåller bara 7 spel av sonic spelen asso 7/ 23 sonic spel som finns i hela värden för det finns 2 till saturn och flera till andra tv-spel typ sonic jam och sonic shuffle asso mario party fast med sonic figurerna min kompis har det till dreamcastmen vissa sager att det finns låsta spel på sonic mega colection 7 låsta spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Ge din chao en massa drakar. det finns 2 eller3 på första banan med Knuckles. Uppfostrar du din chao med till exempel bara dom goda så blir han utvecklad sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 knappast att det gör det den inehåller bara 7 spel av sonic spelen asso 7/ 23 sonic spel som finns i hela värden för det finns 2 till saturn och flera till andra tv-spel typ sonic jam och sonic shuffle asso mario party fast med sonic figurerna min kompis har det till dreamcastmen vissa sager att det finns låsta spel på sonic mega colection 7 låsta spel japp det e sant men det e spel som aldrig kom ut för det var för dåliga så om man klarar ett spel så får man ett nytt asso hemligt oså vídare så man kan max ha 14 spel och 7 av dom e dåliga och dom andra 7 e bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg