Hoppa till innehåll

Sonic The Hedgehog! Min absoluta favvorit!


Cheatorx
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har alla Sonic spelen.. till och med en del japanska spel som endast har kommit i japan!

 

Jag har en fråga här som behöver ett svar:

 

Som jag sa har jag alla sonic spel..jag har klarat alla förutom ett, och det var det spelet frågan kretsar kring. Sonic Adventure 2 Till dreamcast! Nu ere ju så att många kanske kommer med förslag om ..."Ba men lixom gå in på fusken så klarar du spelet på en gång" Men jag vill inte klara spelet på en gång... jag vill klara det utan någon som helst fusk. Jag vill bara ha lite hjälp på traven med vad jag ska göra.

 

Jag ligger på sista banan när man kör med SuperSonic ute i rymden.. + att jag har en del problem med att uppfostra minn chao p¨rätt sätt.. Han är nämligen inte alls bra i någonting!

 

Vore tacksam för svar

 

Mvh Cheatorx!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har alla Sonic spelen.. till och med en del japanska spel som endast har kommit i japan!

 

Jag har en fråga här som behöver ett svar:

 

Som jag sa har jag alla sonic spel..jag har klarat alla förutom ett, och det var det spelet frågan kretsar kring. Sonic Adventure 2 Till dreamcast! Nu ere ju så att många kanske kommer med förslag om ..."Ba men lixom gå in på fusken så klarar du spelet på en gång" Men jag vill inte klara spelet på en gång... jag vill klara det utan någon som helst fusk. Jag vill bara ha lite hjälp på traven med vad jag ska göra.

 

Jag ligger på sista banan när man kör med SuperSonic ute i rymden.. + att jag har en del problem med att uppfostra minn chao p¨rätt sätt.. Han är nämligen inte alls bra i någonting!

 

Vore tacksam för svar

 

Mvh Cheatorx!

 

En fråga bara! Har du spelet till N-Gage?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
knappast att det gör det den inehåller bara 7 spel av sonic spelen asso 7/ 23 sonic spel som finns i hela värden för det finns 2 till saturn och flera till andra tv-spel typ sonic jam och sonic shuffle asso mario party fast med sonic figurerna min kompis har det till dreamcast
men vissa sager att det finns låsta spel på sonic mega colection 7 låsta spel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

knappast att det gör det den inehåller bara 7 spel av sonic spelen asso 7/ 23 sonic spel som finns i hela värden för det finns 2 till saturn och flera till andra tv-spel typ sonic jam och sonic shuffle asso mario party fast med sonic figurerna min kompis har det till dreamcast
men vissa sager att det finns låsta spel på sonic mega colection 7 låsta spel
japp det e sant men det e spel som aldrig kom ut för det var för dåliga så om man klarar ett spel så får man ett nytt asso hemligt oså vídare så man kan max ha 14 spel och 7 av dom e dåliga och dom andra 7 e bra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...