blue_yoshi Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Skrivet 17 Augusti 2004 menar du: Medaljongerna heter Ether, Quake och Bombos. Ether kallar fram eld (har jag för mig) Quake orsakar enorm jordbävningar Bombos smäller riktigt ortentligt (bombos = bomber) då gör du så här tydligen :huh: Du har kanske sett två stora bokliknande statyer, en på en klippavsats i öknen i LW, och en väster om Hera´s Tower i LW? Medaljong nr 1: gå till Hera´s Tower i LW. Gå över bron som är väster om tornet tills du ser den stora bokstatyn. Stå framför den och använd Mudoras bok så får du en medaljong (minns inte namnet). Medaljong nr 2: gå till Link´s hus (bomb shopen) i DW, sen går du mot träsket tills du inte kommer längre pga att det inte finns nån väg in till träsket från där du är. leta upp en stor cirkel av blommor, ställ dig i mitten av den och använd spegeln. Nu ska du kunna hitta den andra bokstatyn på avsatsen, använda boken och få en till medaljong. Ps. jag kan ha fel här, iaf så ska du använda spegeln nånstans i DW för att komma upp på avsatsen Medaljong nr 3: gå till stället där häxans hus ligger, fast i DW. Gå mot stället där Zoras vattenfall låg i LW (fast gå förstås dit i DW). Snart kommer du inte längre, men du ser en stencirkel i vattnet. Släng i skylten som står på marken intill. Fisken som hoppar upp ger dig den sista medaljongen. lyckat till. KOPIERAT FRÅN MITT BREV FRÅN CHIHUAHUA !
Dippsi Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Skrivet 30 Augusti 2004 hummz. om du menar dom som nyss beskrevs så går dom lixom inte att missa om man tittar på kartan. =) lycka till
Dippsi Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Skrivet 30 Augusti 2004 aj då. tänkte på fel. humzz dom brukarjag bara springa på på vägen till nåt annat. :P (älskar spelet så jag har spelet det några ggr.) *ändå kom jag inte på va du mena på en gång* hehe
Chihuahua Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Skrivet 30 Augusti 2004 sorry, men medaljong 2 stämmer inte. (LW = Light World, DW = Dark World) Du måste ta dig till öknen i LW, åka till DW via en portal som du hittar genom att åka dit med ankan och lyfta en sten uppe på avsatsen där du hamnar, och använda portalen för att komma till DW. i DW följer du bergsväggen österut tills du inte kommer längre. Då ställer du dig intill väggen strax ovanför dig och använder spegeln.
Dippsi Skrivet 1 September 2004 Rapport Skrivet 1 September 2004 sorry, men medaljong 2 stämmer inte. (LW = Light World, DW = Dark World) Du måste ta dig till öknen i LW, åka till DW via en portal som du hittar genom att åka dit med ankan och lyfta en sten uppe på avsatsen där du hamnar, och använda portalen för att komma till DW. i DW följer du bergsväggen österut tills du inte kommer längre. Då ställer du dig intill väggen strax ovanför dig och använder spegeln. det behöver man ej.. men det är inte blommor som han andra sa (om det var en kille) det är flera pålar (dom behöver ej slås ner.) innanför dom kan man spegla sig direkt.
Chihuahua Skrivet 1 September 2004 Rapport Skrivet 1 September 2004 flera pålar... då tänker du på grotta 7 i Dark World, Turtle Rock...?
Gäst henke37 Skrivet 1 September 2004 Rapport Skrivet 1 September 2004 Nej andra sidan av klippan, en skärm till höger om din plats, den kan man ta sig till utan att kuna lyfta mörka stenar.
gissa92 Skrivet 1 September 2004 Rapport Skrivet 1 September 2004 menar du: Medaljongerna heter Ether, Quake och Bombos. Ether kallar fram eld (har jag för mig) Quake orsakar enorm jordbävningar Bombos smäller riktigt ortentligt (bombos = bomber) då gör du så här tydligen :huh: Du har kanske sett två stora bokliknande statyer, en på en klippavsats i öknen i LW, och en väster om Hera´s Tower i LW? Medaljong nr 1: gå till Hera´s Tower i LW. Gå över bron som är väster om tornet tills du ser den stora bokstatyn. Stå framför den och använd Mudoras bok så får du en medaljong (minns inte namnet). Medaljong nr 2: gå till Link´s hus (bomb shopen) i DW, sen går du mot träsket tills du inte kommer längre pga att det inte finns nån väg in till träsket från där du är. leta upp en stor cirkel av blommor, ställ dig i mitten av den och använd spegeln. Nu ska du kunna hitta den andra bokstatyn på avsatsen, använda boken och få en till medaljong. Ps. jag kan ha fel här, iaf så ska du använda spegeln nånstans i DW för att komma upp på avsatsen Medaljong nr 3: gå till stället där häxans hus ligger, fast i DW. Gå mot stället där Zoras vattenfall låg i LW (fast gå förstås dit i DW). Snart kommer du inte längre, men du ser en stencirkel i vattnet. Släng i skylten som står på marken intill. Fisken som hoppar upp ger dig den sista medaljongen. lyckat till. KOPIERAT FRÅN MITT BREV FRÅN CHIHUAHUA ! en rättelse: Ether fryser alla i närheten, inte kallar fram eld
Chihuahua Skrivet 2 September 2004 Rapport Skrivet 2 September 2004 ja, jag skrev lite fel. Hittade inte min guide-bok så jag kunde inte allt perfekt.
Rekommendera inlägg