Gäst henke37 Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Om dörren har tänder så måste du göra något, t ex tända facklor, gå på en golvknapp, döda alla fiender eller knuffa ett block. Alla dörrar går inte åt båda hållen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 I rummet ovanför den Gigantiska kistan så är det(till höger) en eldorm,en manet,en staty och en kruka.Till vänster så finns det en manet,två krukor(varav under den ena en knapp finns) och en staty som man ska putta till knappen.Rummet efter den vänstra sidan ska jag inte prata om för den leder till en åtevändsgräns.I högerrummet så finns det även en stängd dörr med taggar och en trappa som leder ner.Fast den leder också till en återvädsgräns.Bättre förklaring? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Det är visst inga som har kört Zelda dom senaste tre åren förutom jag själv verkar det som.Jag är desperat här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 sorry, glömde bort dig. Förlåt. Men du, dubbelposta inte. *drar fram den gamla slitna guiden till Zelda* Okej, nu ska vi se. okej, låt oss börja i rummet ovanför det stora rummet med den stora kistan. Jag minns inte i vilken ordning man ska göra allt, men jag kan lösa problemet med återvändsgränderna åt dig. Det finns tre dörrar, japp. En till vänster i dörren och två till höger, varav den ena är stängd. Gå till de där två till höger. Gå genom dörren med trappan så säger du att du hamnat i en återvändsgränd, va? Det stämmer inte. Om jag minns rätt, så finns där en dörr, men den är täckt med vatten, eller hur? Då får vi ta bort vattnet. Tillbaka till de där tre dörrarna. Använd statyn för att ta dig in genom dörren till vänster. Det här rummet är ingen återvändsgränd. Titta på den högra väggen så finns där en dörr. Den leder vidare till en kort korridor och en trappa ner. Ps. om dörren är stängd, så ska du dra i tungan på den stora statyn i mitten av rummet. Det finns nån grotta i spelet där man ska göra så, men jag minns inte vilken grotta det var. Gå nerför trappan så hittar du ett litet rum med en vattenfylld avdelning och en spak. Knuffa på spaken så flyter vattnet undan. Nu tror jag du kan klara dig sjänv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 2 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Dubbelpostar p.g.a att göra så att tråden kommer lite längre fram i forumet bara. Jag ska kolla om det går,och ja,gången är tilltäppt med vatten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Du ska aldrig dubbelposta. Och en sak till, en regel här är att inte använda bifoga-funktionen i onödigt syfte. Visa inte bilder i forumet i onödan, alltså. Men du får testa på zelda, det ska snart funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 2 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 (redigerat) Hur drar man i statyns tunga?Trappan ner vars dörr leder någon annan stans är tilltäppt med vatten.Jag måste gå nu.Familjen vill ha datan. Redigerat 2 September 2004 av minilena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg