💬
Logga in
Fuska.se

Strejk!

48 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 5 · Fuskare

green devil det var inte bra sagt och 21# jag ska inte lugna mej förän du säger förlåt annarsska ni förbli mitt hatobjekt! unirator säger du hora till mej så kan jag anmäla dej annars så e du bara bra med käften!

#21... snälla säg förlåt så att vi slipper den här skrikande bäbisen!
Nivå 7 · Fuskare

hehe...elakt sagt boiuthh..hehe..

Nivå 5 · Fuskare

säger bara sanningen!

Nivå 3 · Lärling

Detta är inte Usa utan Sverige...

Nivå 6 · Fuskare

Jag säjer förlåt.... även om jag inte vet om jag gjort nåt.....

Nivå 7 · Fuskare

ÄR DET?!

skämt åtsido, vad menar du?

Nivå 5 · Fuskare

Jag vill bara veta vad jag gjort!?

Förresten så har jag bevis på personliga påhopp av dig med!

Nivå 5 · Fuskare

Du är ju som Moddy eller vad han heter i harry potter.. Han tror ju också att alla är farliga..

Nivå 4 · Lärling

hur kommer sig det att dom flesta har något i mot dig? du kanske har gjort någoting, exempel spamat som f*n! visst har admin och moderatorerna gjort mycket för att förhindra det, men det ser ut som det slinkerförbi dig, det är inte en slump eller en attack mot just dig att du har så många varningar som du har, cirka 70% av alla dina inlägg har varit rent skit. snälla jag tallar för dom flesta, skärp dig, ta bara denna tråd, helt onödig. varför ska du då fortsätta skriva, nu har du en nya tråd om ett gruppforum?! igen, hur många har 4 st eller?

Nivå 5 · Fuskare

Jag håller med dig Unirator

Nivå 5 · Fuskare

hur kommer sig det att dom flesta har något i mot dig? du kanske har gjort någoting, exempel spamat som f*n! visst har admin och moderatorerna gjort mycket för att förhindra det, men det ser ut som det slinkerförbi dig, det är inte en slump eller en attack mot just dig att du har så många varningar som du har, cirka 70% av alla dina inlägg har varit rent skit. snälla jag tallar för dom flesta, skärp dig, ta bara denna tråd, helt onödig. varför ska du då fortsätta skriva, nu har du en nya tråd om ett gruppforum?! igen, hur många har 4 st eller?

du talar iallafall för mig

unirator = :kung: på att pwna folk

Nivå 8 · Veteranfuskare
(Boiuthh @ 18/08-2004 19:05:36)

green devil det var inte bra sagt och 21# jag ska inte lugna mej förän du säger förlåt annarsska ni förbli mitt hatobjekt!  unirator säger du hora till mej så kan jag anmäla dej annars så e du bara bra med käften!

Då han ber om ursäkt offentligt. :angry:
Nivå 5 · Fuskare
(# 21 @ 18/08-2004 21:24:42)

green devil det var inte bra sagt och 21# jag ska inte lugna mej förän du säger förlåt annarsska ni förbli mitt hatobjekt!  unirator säger du hora till mej så kan jag anmäla dej annars så e du bara bra med käften!

vadå? ska han ställa sig på sergelstorg och skriva: Förlåt, fyrkanttjugoett!! Förlåt mig?
Nivå 8 · Veteranfuskare
(Boiuthh @ 18/08-2004 21:30:16)
(# 21 @ 18/08-2004 21:24:42)

vadå? ska han ställa sig på sergelstorg och skriva: Förlåt, fyrkanttjugoett!! Förlåt mig?

På forumet. :angry:

Det är så mycket som förstörts här på forumet sedan Anibus/0010/she-o-rene/musse pigg kom hit på forumet. :angry:

Skärpning om du ens vill ha någons förslåtelse. :angry:

19 Aug 2004

De som inte kan det rätta namnet på lagboken för tjänar inte att få leka med hotelser av den. Hur många tror att tråden låses? Anubis bannas? (inga svar tack)

Nivå 4 · Lärling

Okej, nu är jag tamefan på gränsen till att bli förbannad.

TRÅDEN SPÅRAR UR! Och jag fattar inte heller syftet av tråden. Anubis, kan du säga till mig vilka dina kompisar är o.s.v, och säga vilka som har kallat dig vad, så ska jag försöka reda ut den här sörjan.

Nivå 3 · Lärling

du 21#du borde isåfall läsa regelboken en gång till!om man kallar en tjej för hora får man böta från 1000-5000 kronor och jag pekar på #21 neko och managa master så jag säge bara *tttd* personangrepp har jag fått 27 av dej har räknat.

så det har jag gott om men för det kan du kanske få böta 100 kronor inte mycket men hora kan du allt få böta för ni andra kan ochså få för säg! om ni inte säger förlåt och alldrig säger nått ont im mej längre om en veckak kommer jag allvarligt talat att anmäla er annars. :) . så ge er och säg förlåt!

Men va f*n, lägg av! Jag bryr mig inte ett skvatt om jag kallar dig för nåt! Och hur kan du polisanmäla mig eller alla andra? Har du bevis, tror du polisen kommer tro på en liten tjej/kille som är ledsen för att någon har kallat henne något fult ord? xD Tänk om i såfall för det gör dom inte, då är det DU som får böta för att ha stört polisen...MYCKET onödigt inlägg, och strejka f*n hur mycket du vill.
Nivå 4 · Lärling

Men snälla... hur kan han pilisanmäla någon när han inte vet villka vi är egentligen? <_< Om jag får fråga

Nivå 7 · Fuskare

Asså, jag läste allt och jag fattar inte vad det är för mening! Jag har sett att många skriver taskiga saker mot anibus men jag har sett att han/hon skriver till baka med samma tilltal! Jag fattar om många stör sig på spam från anibus och jag fattar om han/hon stör sig på det sättet som andra säger till honom/henne med! Så vad f*n bråkar ni för? Ni är ju för tusan kvitt!

Nivå 7 · Fuskare

[ÄNDRAT] sorry för dubbel inlägg! Datan krånglar!

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.