Tikal Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 jag bara undrar... finns det någon bra lag uppsättning till pokeligan? azzå jag har Meganium, Typhlosion, Ferligitar, Sceptile, Pichu och Pikachu... är det en bra lag uppsättning? (pkmn Ruby) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 På ruby??! hmm... där hade jag Blaziken lv. 81, Wailord lv. 78, Absol lv. 74, Gardevoir (lite utstött :P ) lv. 38, + 2 andra kommer inte ihåg.... båda va typ på lv. 50.... :evil: eller vilket spel menade du??! :blink: va´de ruby??! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 ja det är fortfarande ruby! :P jobbigt att träna... mina är bara i level 46... :( och pichu och pikachu i level 33 :rolleyes: utstöta! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 hmm... hahahah lite "lat" :o hehe... :P??! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 beror väll på vilket spel de e... men dom är ädå ur kassa! finns det några bra attaker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 menar du TM??! eller Attacker??! ;) ... ja det finns det ju.... de pkmn typerna jag skulle rekomendera är En Dark, Fighting, Fire, Ice... de är de bästa... Fighting på : Dark & Ice, Dark på : Ghost , Ice på Dragon Fire på Steel.... :D då klarar du dig!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 ja dom värkar ju bra... men först skulle jag villja säja en sak... ha så många legendraiska så möjligt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 buuuuuuuuuuuuuuuuuuu för legendariska! :evil: bra för dragon typer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 en annan bra är ju Salamence!!! han e urgrymm!!! B) han är ~* ReSpEcT*~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Klarade pkm ligan me en Latias...Blaziken oxå då men mest Latias... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 :D men tänk om man inte kan få tag på den före pkmn ligan då??! :lol: LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 ja tänk om :rolleyes: salamance.... jobbigt att träna bagon... byter någ över honom till colloseum... för att vara riktigt lat! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg