Majki Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Mitt hatspel: cs Förstår inte syftet med att springa omkring på internet och panga varandra <_< Pang pang sen är man död och pangar lite till ner med cs Runescape är däremot :cool: och textbaserade onlinespel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 alla eas spel alla spel som jag har från ea har gått sönder dereas skovor som dom sätter spelerna på har så j*vla dålig kvalite jag har behandlant mina andra spel presis likadant tex diablo 2 men dom har inte gått sönder.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jag hatar forsaken extremt mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag hatar pippi , pettson å findus och sportspel( inte racing spel ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 tja.. jag både hatar o älskar cs (d beror på hur många frags ja gör :P ) fast d e ju bara samma sak: köpa vapen - döda/bli dödad ny rond köpa vapen - döda/bli dödad om o om igen :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Postal 2 är det sämsta spelet jag har spelat under min hela livstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 jag hatar byggare bob!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Sport och barn spel är skit. Seriöst. Jag hade spytt om jag spelade barnspel även fast om jag var liten. Strategi kan variera men de mesta strategispelen borde försvinna från vår smutsiga värld. Jag hatar RPG för det mesta oxå. Soldier of Fourtune 1 är ett av mina älsklingsspel men Soldier of Fourtune 2 är så j*vla dåligt att Ravensoft inte färtjänar att göra fler spel. Finns säkert asmycket mer men jag orkar inte skriva nåt mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putte-93 Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 jag hatar strategi spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 (redigerat) jag AVSKYR universal studio park(gc-spel). Världens tråkiga och jobbigaste spel!!!Jag känner mej lurad som köpte det för 149kr och sedan bytte in det till eb games, man fick bara 29kr! :angry: förlåt jag brykar gå in på nya inlägg så jag såg inte att det stod pc(om det blir dubbelinlägg så förlåt :( ) Redigerat 20 Maj 2005 av GameGirl93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Hearts of iron och warcraft 2!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Vilket spel hatar ni mest av alla?. själv hatar jag nästan all Strategi. vissa är roliga. sen hatar jag precis alla RPG spel :D . Vilka hatar ni? Du grabben..du har hemsk smak om jag får säga min meningStrategi och MMORPG äger hårt! sportspel är rätt tråkiga förutom extrema sporter(snowboard skateboard BMX etc etc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.