åsvald Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (Rumiko @ 28/08-2004 13:59:30) Hallå, ni är off-topic, den här tråden handlar om gamecube ;P Så, ge nu åsvald skäl till att gamecube är bra annars ska de tio påssjuka kornas förbannelse hemsöka er klockan fyra på natten. Nu kan ni väl försöka gissa min identitet? Några känner nog till mig. Jag bara kastade om bokstäverna lite och ville se reaktionen... Mina misstankar är nu bekräftade, fuska.se mobbar ut de som stavar annorlunda. Egentligen stavar jag nog bättre än vad ni gör. Så lyd nu detta råd och börja inte mobba ut någon bara för att han/hon inte kan stava, folk kan bli ledsna! Yowsa! Vadå mobba? Skärp dig, vi har inte mobbat ut dig. Vi bara spekulerade över varför nån skriver på ett sånt udda sätt. Men det verkade ju inte spela nån roll, för du hade en förutfattad mening om att vi skulle mobba dig och då bestämde du dig för att vi gjorde det. Och kom inte och säg att jag är off-topic nu för du började själv tjata om det här med att vi mobbar dem som stavar fel. Förresten, inte stavar du bättre än jag. Hade jag inte.Jag misstänkte er. Du har själv förutfattade meningar om att jag har förutfattade meningar. Jag bara, ehh... strunt i det, drar från sidan nu... Om ni är säkra på att ni verkligen inte har den attityden som ni tydligen hade, kommer jag kanske tillbaks nån gång, fast får nog skaffa nytt acc för folk är mer än lovligt sura på mig. :blink: Åsvald signing off :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 ännu en av dessa killar som som bara är med i några dar börjar tröttna på dessa förresten han kanse inte alls signar off han kanske bara byter account namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 (åsvald @ 28/08-2004 14:37:31) (Rumiko @ 28/08-2004 13:59:30) Hallå, ni är off-topic, den här tråden handlar om gamecube ;P Så, ge nu åsvald skäl till att gamecube är bra annars ska de tio påssjuka kornas förbannelse hemsöka er klockan fyra på natten. Nu kan ni väl försöka gissa min identitet? Några känner nog till mig. Jag bara kastade om bokstäverna lite och ville se reaktionen... Mina misstankar är nu bekräftade, fuska.se mobbar ut de som stavar annorlunda. Egentligen stavar jag nog bättre än vad ni gör. Så lyd nu detta råd och börja inte mobba ut någon bara för att han/hon inte kan stava, folk kan bli ledsna! Yowsa! Vadå mobba? Skärp dig, vi har inte mobbat ut dig. Vi bara spekulerade över varför nån skriver på ett sånt udda sätt. Men det verkade ju inte spela nån roll, för du hade en förutfattad mening om att vi skulle mobba dig och då bestämde du dig för att vi gjorde det. Och kom inte och säg att jag är off-topic nu för du började själv tjata om det här med att vi mobbar dem som stavar fel. Förresten, inte stavar du bättre än jag. Hade jag inte. Jag misstänkte er. Du har själv förutfattade meningar om att jag har förutfattade meningar. Jag bara, ehh... strunt i det, drar från sidan nu... Om ni är säkra på att ni verkligen inte har den attityden som ni tydligen hade, kommer jag kanske tillbaks nån gång, fast får nog skaffa nytt acc för folk är mer än lovligt sura på mig. :blink: Åsvald signing off :ph34r: Misstänkte eller inte, du beskyllde oss för att mobba dig, vilket vi inte alls hade gjort. Då verkade det som om du redan hade besämt dig från början för att vi skulle mobba dig och när vi inte gjorde det, spelade det ingen roll. Vet du vad en förutfattad mening är? Det verkar inte så. Jag drog min slutsats EFTER att jag läst vad du skrev, inte innan. Om vi ska hålla på så, så kan jag lika gärna säga att du har förutfattade meningar om att jag har förutfattade meningar om att du har förutfattade meningar osv. Fattar du hur löjligt det blir? Det är väl inte så konstigt att vi blir sura när du påstår att vi mobbar dig. Och om vi säger att vi inte har gjort det, så får du tro oss. orca: Ja, han verkar inte alls seriös. Har du sett hans andra inlägg? Nästan alla är felstavade och i flera är det hur tydligt som helst att han bara driver med folk. Dessutom har han redan fått en varning fast han skrivit så få inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 (redigerat) jo du nytt guinnes rekord att få en varning efter mindre än 11 inlägg jag lyckades inte få min förrens efter 300 inlägg Redigerat 29 Augusti 2004 av orca Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg