åsvald Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 de säger att denna konsol har 8 bit men vad err en bit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 du lär dig stava i alla andra trådar och nu ska jag förklara var bit är.Bit kalas nåt för grafik som nintendo 64 har 64 Bitars Grafik i NES har den 8 bit har den 8 bitars grafik därför har den dålig grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 men den är populär värkar det som endå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 du lär dig stava i alla andra trådar och nu ska jag förklara var bit är.Bit kalas nåt för grafik som nintendo 64 har 64 Bitars Grafik i NES har den 8 bit har den 8 bitars grafik därför har den dålig grafik Jag tycker inte grafiken är dålig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Inte så jätte nej. Men spelen e rolifga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erkan138 Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 (redigerat) NES e lugnt den bästa konsolen nånsin! Vem bryr sig om grafik, egentligen? =) Fast de bästa spelet är Zelda Ocarina of time =) Redigerat 18 September 2004 av erkan138 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 Usch, vad off topic det här var...han ville veta vad en bit var för något... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 Japp, men han vet det redan! Ämnet borde låsas! <_< <_< :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 Grafik kan liksom aldrig bli dålig för den är bra för någon. =) Annars äger LTTP OOT :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Grafiken e ju ganska dålig jämfört med Ps2 och Xbox och såna konoller men jag bryr mig inte om grafiken så mycket P.S Nitendo äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg