Ratchet Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 jag skrev en grej i en tråd och när jag sedan ett litet tag efter gick in på tråden igen så var inte mitt inlägg där! ajg tänkte att jag kanske hade glömt att klicka på spara så jag skrev ett till men när det kom fram då såg jag mitt gamla inlägg igen och då hade jag gjort två på raken! Jag ändrade men nu när jag går in på tråden så finns inte mina inlägg där! Skall jag våga testa att skriva en gång till och vad kan det bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 jag skrev en grej i en tråd och när jag sedan ett litet tag efter gick in på tråden igen så var inte mitt inlägg där! ajg tänkte att jag kanske hade glömt att klicka på spara så jag skrev ett till men när det kom fram då såg jag mitt gamla inlägg igen och då hade jag gjort två på raken! Jag ändrade men nu när jag går in på tråden så finns inte mina inlägg där! Skall jag våga testa att skriva en gång till och vad kan det bero på? :blink: väldigt konstigt :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Med andra ord visas dom inte när du skriver? Erhm...? Bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Visa länken så kan jag kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 det är fixat nu, men tack för att ni svarade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Vem fixade det eller ordnade det av sej själv? Hur kunde det hända då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 vad konstigt... men det har hänt liknande saker för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst spiel_galn Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 :blink: ooh okej det har liksom aldrig hänt 'mig' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 men då behöver du inte skriva nåt... mina problem fanns bara på gamla foruimet... på det här har aaldrig nåt hänt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Jag vet inte vad det kan ha berott på men det var ju bra att det fixade sig! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.