Hoppa till innehåll

Bror Det På Min Dator Eller...


Ratchet

Rekommendera inlägg

jag skrev en grej i en tråd och när jag sedan ett litet tag efter gick in på tråden igen så var inte mitt inlägg där! ajg tänkte att jag kanske hade glömt att klicka på spara så jag skrev ett till men när det kom fram då såg jag mitt gamla inlägg igen och då hade jag gjort två på raken! Jag ändrade men nu när jag går in på tråden så finns inte mina inlägg där! Skall jag våga testa att skriva en gång till och vad kan det bero på?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skrev en grej i en tråd och när jag sedan ett litet tag efter gick in på tråden igen så var inte mitt inlägg där! ajg tänkte att jag kanske hade glömt att klicka på spara så jag skrev ett till men när det kom fram då såg jag mitt gamla inlägg igen och då hade jag gjort två på raken! Jag ändrade men nu när jag går in på tråden så finns inte mina inlägg där! Skall jag våga testa att skriva en gång till och vad kan det bero på?

:blink: väldigt konstigt :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...