Hitman-Kodnamn47 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Skrivet 19 Augusti 2004 Hej! Ni som spelar Star Wars Galaxies kan väl berätta om sin egna karaktär! Jag kan bäretta om min här! Namn: Zanzoon Zabati Server: Europe-Chimaera Yrke: Scout Mål: Jag vill bli en Image Designer... Factory: Jabba thug-:-45000 xp och jag har gjort alla Jabba Jobb! Jag jobbar också för Imperiet! Citera
Jedi Master 2 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Skrivet 19 Augusti 2004 Hej! Ni som spelar Star Wars Galaxies kan väl berätta om sin egna karaktär! Jag kan bäretta om min här! Namn: Zanzoon Zabati Server: Europe-Chimaera Yrke: Scout Mål: Jag vill bli en Image Designer... Factory: Jabba thug-:-45000 xp och jag har gjort alla Jabba Jobb! Jag jobbar också för Imperiet! Onödig tråd ? bara undra ! Citera
Samanosuke Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Skrivet 21 Augusti 2004 jag kör d.et om du ville veta; Namn: I'Zc Lightbringer Specie: mäniska server: ahazi civil war: rebel guild: RFL reb for life prof: TKA, medic förresten sa du aldri vilken server du va på Citera
Samanosuke Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Skrivet 21 Augusti 2004 oj sorry såg inte :visslar: Citera
Jedi Master Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Skrivet 21 Augusti 2004 Håller med Jedi master 2. ONÖDIG TRÅD! :angry: Citera
Boiuthh Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Skrivet 21 Augusti 2004 den är väl inte onödig? då är väl hata dannie-tråden mer onödig!! Citera
Lukker Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Skrivet 21 Augusti 2004 Jag spelar galaxies och spelar på kettemoor servern... vad jag heter får ni ta reda på HAHA men ni får en ledtråd det börjar med KALOS** Citera
Lukker Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Skrivet 21 Augusti 2004 Ps... det finns en sijt som heter ige.com där dom säljer credits men det är bara en bluff... bekräftat av min kompis **** Citera
Chaos Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Skrivet 23 Augusti 2004 namn: Zerka (Zabrak) Rebel Galax: Corbantis Yrke: ska bli Teräs käsi, commando och rifleman Jag säljer en rebel marine hjälm för ca 100k om nån vill ha ------------------------------------------------------------------------ namn: kommer inte ihåg (har inte spelat på sommaren men ska börja snart) Neutral ( wookie) Galax: Europe-chimera tror jag yrke: Heavy Sword Båda är ganska mycket nybörjare fast jag haft spelet länge ( har haft en jedi och en teras kasi master som hette Pha'la'la ( twi'lek som var på Eurpoe-chimera) Citera
Hubery Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Skrivet 27 Augusti 2004 spelet värkar Grymt!! jag ska köpa de i morgon =). Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.