Avregistrerad Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 längtar nån till skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 ja har redan börjar skolan!!! :( skit tråkigt!! längtar till jullovet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 me too ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 mm, tråkigt!! någon som har börjat gymnasiet?? vad går ni för linje?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 jag börjar på måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_smokey Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Började idag! aa skönt hög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 haha, ok!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 jag ville börja skolan på sommarlovet, nu är det försent, jag har redan börjat!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 mm, tråkigt!! någon som har börjat gymnasiet?? vad går ni för linje?? längtar du inte till höst lovet .men jag börjar den 25 augusti har gott om tid 6 dagar kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 När? den 23:e Längtar? både och, ska bli kul att komma till nåt nytt Gymnasiet? jepp! :) Linje? Samhälle nämen faktiskt, det ska bli kul. Går bara till 12.00 första dan, så det blir inte så mycket av det egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Jag börjad den 24:de Det skall ju bli kul att träffa kompisar men att plugga... nää Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 plugga e inte kul men att träffa kompisarna igen har jag längtat efter och min tjej...:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.