Gäst lubb_lisa Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 man kan inte få toad, dr. peach?!, dr.luigi?! eller sonic och tales Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Kan man inte få Giga Bowser?? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 nej :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 jag har fått mew typ 20 ggr men celebi kan man bara få om man har klarat alla event matcher och fått sound test då kan man få han 1 gång av 250 pokebollar jag tror att man får men pengar efter om man har fått han i matchen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 jag har fått mew typ 20 ggr men celebi kan man bara få om man har klarat alla event matcher och fått sound test då kan man få han 1 gång av 250 pokebollar jag tror att man får men pengar efter om man har fått han i matchen inte för att vara petig men du menar väl 1 av 251 st? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 fattar ine varför alla tror att man kan få dom där gubbarna :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Undrar jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 därför att: folk vill ha nåt extra nåt überhemligt som ingen vet om därför tror många på dessa rykten folk hoppas att toad sonic och co finns vilket dom inte gör ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg